Programaziogintza irrati-telebistan
Programaziogintza eskaintzaren eta kontsumoaren arteko jokuan mugitzen da. Irrati-telebistaz zabaltzen diren edukiak eta audientzia zenbatekoa eta zelakoa den jakin beharrean aritzen dira programatzaileak. Gero eta egitura mediatiko korapilotsuagoan, artea eta zientzia konbinatzen omen ditu programaziogintzak.
Irrati-telebistaren audientzia-ikerkuntzaren oinarriak eta emaitzak, bi hedabide hauen egoera, eskaintza, kontsumoa eta programazio-ereduak eta, azkenik, programatzera dedikatzen direnen jardunean sakontzen da liburu honetan. Ikasleen, ikertzaileen eta hedabideetako profesionalen jakingurak asetu guran eginiko lana duzu hau.
HITZAURREA
I. ZATIA: TELEBISTAGINTZAREN PANORAMA, ESKAINTZA, KONTSUMOA ETA PROGRAMAZIOGINTZA
1. ATALA. TELEBISTAGINTZAREN PANORAMA
2. ATALA. TELEBISTA-ESKAINTZA
3. ATALA. TELEBISTA-KONTSUMOA
4. ATALA. TELEBISTARAKO PROGRAMATZEN
II. ZATIA: IRRATIGINTZAREN PANORAMA, ESKAINTZA, KONTSUMOA ETA PROGRAMAZIOGINTZA
5. ATALA. IRRATIGINTZAREN PANORAMA
6. ATALA. IRRATI-ESKAINTZA
7. ATALA. IRRATI-KONTSUMOA
8. ATALA. IRRATIRAKO PROGRAMATZEN
III. ZATIA: AUDIENTZIA
9. ATALA. IRRATI-TELEBISTAREN AUDIENTZIA-IKERKETA
10. ATALA. AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
IV. ZATIA: PROGRAMAZIOGINTZA: ESANGURAK ETA FAKTORE ERAGILEAK
11. ATALA. PROGRAMAZIOGINTZAREN ESANGURAK
12. ATALA. PROGRAMAZIOGINTZAN ERAGITEN DUTEN FAKTOREAK
13. ATALA. PROGRAMAZIO-SAILA IRRATIAN ETA TELEBISTAN
V. ZATIA: BIBLIOGRAFIA ETA GEHIGARRIAK

Liburu honen doako edizioa deskargatzeko webgunean login egin behar da:
Sartu