Programaziogintza irrati-telebistan
Programaziogintza eskaintzaren eta kontsumoaren arteko jokuan mugitzen da. Irrati-telebistaz zabaltzen diren edukiak eta audientzia zenbatekoa eta zelakoa den jakin beharrean aritzen dira programatzaileak. Gero eta egitura mediatiko korapilotsuagoan, artea eta zientzia konbinatzen omen ditu programaziogintzak.
Irrati-telebistaren audientzia-ikerkuntzaren oinarriak eta emaitzak, bi hedabide hauen egoera, eskaintza, kontsumoa eta programazio-ereduak eta, azkenik, programatzera dedikatzen direnen jardunean sakontzen da liburu honetan. Ikasleen, ikertzaileen eta hedabideetako profesionalen jakingurak asetu guran eginiko lana duzu hau.
HITZAURREA
I. ZATIA: TELEBISTAGINTZAREN PANORAMA, ESKAINTZA, KONTSUMOA ETA PROGRAMAZIOGINTZA
            1. ATALA. TELEBISTAGINTZAREN PANORAMA
            2. ATALA. TELEBISTA-ESKAINTZA
            3. ATALA. TELEBISTA-KONTSUMOA
            4. ATALA. TELEBISTARAKO PROGRAMATZEN
II. ZATIA: IRRATIGINTZAREN PANORAMA, ESKAINTZA, KONTSUMOA ETA PROGRAMAZIOGINTZA
            5. ATALA. IRRATIGINTZAREN PANORAMA
            6. ATALA. IRRATI-ESKAINTZA
            7. ATALA. IRRATI-KONTSUMOA
            8. ATALA. IRRATIRAKO PROGRAMATZEN
III. ZATIA: AUDIENTZIA
            9. ATALA. IRRATI-TELEBISTAREN AUDIENTZIA-IKERKETA
            10. ATALA. AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
IV. ZATIA: PROGRAMAZIOGINTZA: ESANGURAK ETA FAKTORE ERAGILEAK
            11. ATALA. PROGRAMAZIOGINTZAREN ESANGURAK
            12. ATALA. PROGRAMAZIOGINTZAN ERAGITEN DUTEN FAKTOREAK
            13. ATALA. PROGRAMAZIO-SAILA IRRATIAN ETA TELEBISTAN
V. ZATIA: BIBLIOGRAFIA ETA GEHIGARRIAK

Liburu honen doako edizioa deskargatzeko webgunean login egin behar da:
Sartu