241 Psikomotrizitatea haurreskolan

Hasiera - Bukaera data: 2009ko urriaren 19a - 2009ko azaroaren 11 (Astean zehar)
Ordutegia: 17:00-19:30
Modalitatea: Presentziala
Ordu kopurua: 20
Matrikula-epearen hasiera: 2009ko urriaren 1a
Matrikula-epearen bukaera: 2009ko urriaren 19a
Ikastaro honek ez du irudirik, hau defektuzko irudi bat da.

Aurkezpena

Ikastaro hau astelehen eta asteazkenetan (urriak 19, 21, 26, 28 eta azaroak 2, 4, 9, 11) izango da

Psikomotrizitateak 0-2 urte artekoen garapenean duen garrantzia aztertu eta hezkuntzan izan dezakeen aplikazioa landuko da ikastaro honetan.

Irakasleak

Helburuak

  • Psikomotrizitate praktikak hezkuntzan izan dezakeen aplikazioa ezagutzea
  • Praktika honek umearen heldutasun neurofisiologikoan eta psikologikoan eragin dezakeen onura aztertzea
  • Umeak bere adierazpen psikomotorea harremanean eta komunikazioan eraldatu dezakeen behatzea.

Edukiak

  • Psikomotrizitateari buruzko espektatibak eta aurretiazko ideiak: psikomotrizitatea eta hezkuntza , garapena eta garapenean eskuartzea, berezko jarduera eta jolasa, jolasa eta psikomotrizitatea, gela eta sala, hezitzailea eta psikomotrizista eta azkenik, garapena, haziera, heltzea eta ikastea eta ikastaroaren metodologiaren eta antolamenduaren aurkezpena.
  • Psikomotrizitatearen dimentsio ebolutiboa: erreflexuetatik borondatezko jardueretara, oinez hastea eta eskuaren meneramena, emozioak eta giza harremanak, hizkuntza eta pentsamendua, lehen haurtzaroaren funtzioa eta azkenik, berezko jarduera eta jarduera didaktikoa.
  • Psikomotrizitatearen dimentsio didaktikoa: abiapuntua: haurra eta inguru psikomotorea, helburuak: komunikazioa, sormena eta pentsamendua. Ezinbesteko baldintza: segurtasuna eta oreka, inguru fisikoa: antolaketa, uneak, denbora, materiala, jardueren bilakaera, haurren produkzio eta gure eskuartzearen mailak: sentso-motorea, aurre-sinbolikoa eta sinbolikoa eta azkenik, giza-ingurua: psikomotrizistaren jarrerak eta zereginak
  • Lehen urteko psikomotrizitatea: ama jarduera, harremana eta emozioak, hizkuntzaren erabilera, bakarkako trataera eta arreta paraleloa
  • Bigarren urteko psikomotrizitatea: bertikaltasunaren bidean: buruaren meneramena, jesartzea, tatarrez eta lau katuka egitea eta oinez hastea, psikomotrizitate gelaren antolakuntza horizontala, jarduera sentsorimotorea, harremana eta emozioak eta azkenik hizkuntzaren erabilera
  • Normaltasuna eta garapen nahasteak lehen haurtzaroan

Metodologia

Metodologia praktikoa - partehartzailea izango da, honetarako hainbat dinamika erabiliko dira.

Nori zuzenduta

Haurreskoletako hezitzaileei

Jakintza-arloak