Irakats- eta ikaste-prozesuak aberasteko aholku erraz eta egingarriak.

Hasiera - Bukaera data: 2013ko uztailaren 17a - 2013ko uztailaren 18a (Astean zehar)
Ordutegia: 9:00-13:00/15:00-17:00
Modalitatea: Presentziala
Ordu kopurua: 12
Matrikula-epearen hasiera: 2013ko maiatzaren 13a
Matrikula-epearen bukaera: 2013ko uztailaren 7a
Ikastaro honek ez du irudirik, hau defektuzko irudi bat da.

Aurkezpena

Eusko Jaurlaritzaren irakasleen formaziorako plangintzaren bidez homologatutako ikastaroa (ikusi argibideak behean).

Irakasleek eskola-porrota ekiditeko egiten duten esfortzua lagundu, osatu eta aberastea da kurtso honen helburua. Gure esku erreminta gehiago edukitzean, kasuan kasuko ikasleengana hobeto helduko garela uste dugu eta kurtso honekin irakasleen esku ipini nahi ditugu baliabide alternatiba batzuk. 

Denok sentitu dugu batzuetan hezkuntza-sistemak bazterrean uzten dituen ikasle batzuen kasuan, tekla egokia aurkitzea falta izan zaigula berreskuratzeko. Kurtso honetan tekla berri batzuk aurkeztu nahi ditugu ikasle gehiagok euren helburuak lortzeko bai eta teknika berriak ikas ditzaten, lana bi norazkokoa dela uste dugulako.

Horretarako, ikasteknikak landuko ditugu, gaur egun ikastetxe batzuetan erabiltzen ari diren baliabide batzuk eta hezkuntzak duen Proa programa aztertuko dugu.

Irakasleak

Helburuak

  • Hezkuntzarako metodologia batzuen ezagutza ematea.
  • Ikasleen gaitasun kognitibo orokorrak garatzeko programa espezifikoak lantzea.
  • Egun erabili ohiez diren metodoak lantzea irakaskuntza-prozesua aberasteko.
  • Eskolaz kanpoko errefortzu akademikoaren inguruko eztabaida sustatzea.

Edukiak

  • Hasierako erreflexioak.
  • Ikasi hitzaren bi esanahiak.
  • Ikasketa-prozesua eraginkorragoa.
  • Testuliburuak ikasteko orduan.
  • Metodo induktiboa, problemetan oinarrituz ikasi.
  • Lan kooperatiboa.
  • Irakasprosezua aberasteko urratsak.
  • Proa programa.
  • Proa programaren aldeko eta kontrako argudioak.

Metodologia

Apunteak emango dira eta teoria azalduko da, batez ere ikastekniken atalean. Ariketa praktikoak egingo dira taldeka eta bakarka. Aktiboa eta parte-hartzailea. Eztabaida eta solasaldiak.

Nori zuzenduta

Hezkuntza-sistemarekin erlazioa duen edonori: irakasle, ikasle, guraso...

Jakintza-arloak