Moodle 2.0-ren oinarrizko erabilera

Hasiera - Bukaera data: 2011ko azaroaren 3a - 2011ko abenduaren 2a (Astean zehar)
Ordutegia: 17:00-19:00
Modalitatea: Online
Ordu kopurua: 20
Matrikula-epearen hasiera: 2011ko irailaren 12a
Matrikula-epearen bukaera: 2011ko urriaren 31
Ikastaro honek ez du irudirik, hau defektuzko irudi bat da.

Aurkezpena

Ikastaroa on line izango da. Saio presentzial bakarra izango du, ikastaroaren hasiera egunean, azaroaren 3an, 17:00etatik 19:00etara.

Moodle ikasgela birtualak sortzeko web aplikazio ezagunenetakoa da gaur egun. Hezkuntza-testuinguru guztietan ari da erabiltzen eta gero eta zabalkunde handiagoa du nazioartean nahiz gurean.

Ikastaroaren helburu nagusia Moodle 2.0-ren oinarrizko ezagutza eskuratzea da, bereziki alderdi praktikoari erreparatuz. Horretarako, ikastaroan zehar parte-hartzaile bakoitzak bere jakintza-esparruko ikasgai bat molde birtualean eskaini ahal izateko lehenbiziko saiakera egin beharko du.

Plataformaren aurkezpen labur baten ostean, Moodle 2.0-ren osagai nagusiak aztertuko ditugu: baliabideak, jarduera-moduluak eta blokeak. Aztertu ahala, praktikak egingo ditugu.

Irakasleak

Helburuak

  • Moodle 2.0-k ikastaroak sortzeko eskaintzen dituen tresnak ezagutzea.
  • Parte-hartzaileei Moodle 2.0 modu autonomoan erabiltzen ikasi ahal izateko baliabideak eskaintzea.

Edukiak

  • Plataformaren funtzionamendu orokorra
  • Komunikazioa bultzatzeko tresnak
    • Norberaren profila, foroak, mezuak, inkesta eta txata
  • Informazioa emateko tresnak (I): baliabideak
    • Orriak, fitxategiak, URLak, etiketak, direktorioa
  • Informazioa emateko tresnak (II): blokeak
    • Egutegia, HTML, partaideak, duela gutxiko aktibitatea, urrutiko RSS kanalak, osaketa...
  • Edukiak lantzeko tresnak
    • Glosategia, wikia eta ikasgaia
  • Ebaluazioa egiteko tresnak
    • Kalifikazioak, jarduera-txostena, osaketa-txostena, zeregina eta galdetegia

Metodologia

Ikastaroa zeharo praktikoa izango da. Moodle-ren osagaiak aztertu ahala, parte-hartzaileek praktikak egingo dituzte, on-line ikastaro bat osatzeko lehenbiziko saiakera eginez. Ikasleen ikas-prozesu autonomoa bultzatu nahi da eta horretarako nork bere kasa ikasten segitu ahal izateko baliabideak eskaini nahi ditugu.

Nori zuzenduta

Irakasleei (hezkuntza-testuinguru guztietakoak).

Jakintza-arloak