177 Ikastetxe bateko komunikazio plana (23/24)

Hasiera - Bukaera data: 2023ko azaroaren 2a - 2023ko abenduaren 15a (Astean zehar)
Tokia: Ikasgela Birtuala
Ordutegia: 00:00-24:00
Modalitatea: Online
Ordu kopurua: 30
177 Ikastetxe bateko komunikazio plana (23/24)

Aurkezpena

Matrikulazio epea: 2023ko irailaren 12tik 29ra, biak barne. HEZIGUNEA atarian

Ikastaro honen xedea ikastetxe batentzat komunikazio-plan bat nola egin ikastea da. Horretarako, komunikazio arloko hainbat eduki barneratuko ditu ikasleak. Besteak beste, marka kontzeptua edota sare-sozialen garrantzia. Eduki horiek landu gabe ezingo baita komunikazio plan eraginkor bat egin. Horretaz gain, ikasleak komunikazio plan bat osatuko du ikastaroaren amaieran, eta horrekin batera memoria bat; ikastaroan landu den guztia bilduz.

Ikastaroa parte hartzailea eta aktiboa izango da, ikaslearen hausnarketa gaitasuna baloratuz. Gainera, landuko diren adibideen bidez hainbat gai landuko dira: inklusioa, genero ikuspuntua edota komunitatearen garrantzia.

Ikastetxeek edota irakasleek ikastaro hau eginez gero, komunikazioan beharrezko formakuntza jasoko dute sare-sozialetan eta sarean komunikazio plan digital bat osatzeko.

Irakasleak

Helburuak

 1. Komunikazio plan eraginkor bat diseinatzea.

1.1. Komunikazioaren eta komunikazio-plan baten garrantziaz ohartzea.

1.1.1. Komunikazio plan eraginkor batek izan dezaken eraginaz hausnartzea: bizikidetzan, genero ikuspegian, integrazioan eta komunitatean.

 1.2. Komunikazio plan baten diseinurako gaitasunak eskuratzea.

1.2.1. Ikus-entzunezko eta idatzizko komunikazioaren balioa: genero ikuspuntua, ekitatea, agenda 2030, integrazioa eta bizikidetza kontzeptuak landuz.

 1.3. Komunikazio plan bat diseinatzeko eta aurrera eramateko tresnak ezagutzea.

2. Sarea eta sare-sozialen erabilera hobetzea ikasketa prozesuan.

 2.1. Sarean dauden baliabideak ezagutzea.

2.1.1. Hezkuntza garai eta konpetentzia ezberdinetara ekartzea sareko baliabideak.

Edukiak

  • Oinarriko kontzeptuak: komunikazioa, igorlea, hartzailea, mezua, kanalak, publizitatea, sare-sozialak, marka, storytelling, masa komunikazioa …
  • Marka kontzeptuan sakondu: zer da, balioak, nola lantzen da eta adibideak ikusi zein bilatu.
  • Storytelling-kontzeptuan sakondu: zer da, balioak, nola lantzen da eta adibideak ikusi zein bilatu.
  • Zatzzakit (Beñat Iraola sortzailearekin elkarrizketa laburra proposatzen da, sorkuntza prozesua nola izan zen azaltzeko).
  • Norberaren/instituzioaren markaren inguruan hausnartu: zer nahi dugun, nola, zergatik …
  • Sarea, sare-sozialak, baliabideak eta kanalak: youtube, facebook, instagram, twitter, Flickr, newsletterrak, vimeo …
  • Edukien sorkuntza: marka, diseinua eta balioak.
  • Edukien sorkuntzarako tresnak: sare-sozialetan edukiak sortzeko baliabideak, ikus-entzunezkoak eta idatzikoak.
  • Egutegiak: planifikazio sistemak.
  • Social Baker
  • Buffer
  • Facebook creator studio
  • Sare sozial ezberdinak: facebook, instagram, twitter, flicker, youtube, vimeo …
  • Sareko bestelako edukiak hezkuntzara bideratuta.
  • Arlo-konpetentzia ezberdinak lantzeko profilak/edukiak

 

Metodologia

Ikastaroa online irakaskuntzan oinarrituko da eta, horretarako, Moodle irakaskuntza-plataforma batean oinarrituta dagoen UEUren Ikasgela Birtuala erabiliko da. Ikastaroa parte-hartzailea eta praktikan oinarritutakoa izango da, parte-hartzailea eta konpetentzietan oinarritutakoa izango da.

1. Astea: Sarrera, Kontzeptuak praktikan. Guztira, 4 ordu

2. Astea: Edukien eta komunikazio planaren lanketa. Guztira, 6,5 ordu.

3. Astea: Planaren zirriborroa. Guztira, 6,5 ordu.

4. Astea: Sare sozialen beste kontu batzuk eta neurketak. Guztira, 2 ordu.

4. Astea: Sare sozialak ikasgelan. Irakasleentzako baliagarriak diren tresnak,6 ordu

5. Astea: Proiektua landuko da. Guztira, 3 ordu.

Nori zuzenduta

Irakasleak orokorrean

Jakintza-arloak