Emozioen kudeaketa sakonean

Data: 2020ko irailaren 26a (larunbata)
Ordutegia: 10:00/14:00 - 15:30/19:30
Modalitatea: Presentziala
Ordu kopurua: 10
Matrikula-epearen hasiera: 2020ko martxoaren 23a
Matrikula-epearen bukaera: 2020ko apirilaren 22a
Ikastaro honek ez du irudirik, hau defektuzko irudi bat da.

Aurkezpena

Koronabirusa dela eta ikastaroa atzeratzea erabaki dugu.  Ikastaroa 2020ko irailaren 26an izango da.

Irakasleak bere ikasleei adimen emozionala garatzen lagundu diezaien, nahitaezkoa da irakasle bakoitzak bere adimen emozionala lantzea, eta hori abiapuntutzat hartuta emozioen gaiari helduko diogu, bihotza eta burua bateratzen ikasten hasteko, eta eskolan ikasleoi beren gaitasun emozionalen garapenean nola lagundu ikasteko.

Aurreko ikastaroan landutakoa abiapuntutzat hartuta gaian sakonduko dugu, askotariko estrategia eta baliabideak landuaz, bakoitzak gure barruko tresnak sor ditzagun ikasleekin haien adimen emozionala lantzeko.

Irakasleak

Helburuak

  • Ikastaro honetako partaideek beren burua gai honetan kokatzea, teorian eta praktikan.
  • Ikastaro honetako partaideek beren burua hobeto ezagutzea gai honen inguruan dituzten baliabideak aurkituz eta erabiliz.
  • Gaitasun emozionalak (kontzientzia emozionala, erregulazio emozionala, autonomia emozionala, trebetasun sozio-emozionalak, bizitza eta ongizaterako trebetasunak) sakontzea.
  • Adimen emozionala eskolan garatzeko esku-hartzea sakontzea (haurrekin, ikasle taldearekin, beste irakasleekin, gurasoekin).

Edukiak

  • Adimen emozionala lantzeko tresnak eta baliabideak.
  • Norberaren autoezagutza.
  • Tresna sistemikoak.

Metodologia

Ikastaroan zehar alde teorikoa praktikarekin uztartuko dugu. Alde batetik, eduki teorikoak esperimentazioaren bidez lantzeko zenbait ariketa proposatuko dira, esperientziaren bidezko ikaskuntza lor dadin; bestalde, aurkeztuko diren eduki teorikoen inguruko hausnarketa sustatuko da.

Horretarako, bakarka, binaka zein taldean aurrera eramateko talde-dinamika batzuk proposatuko dira (rol-playing-ak kasu).

Taldekideen partaidetza aktiboa sustatuko da, horrela, ikasle bakoitzaren testuinguruan gerta daitezkeen eguneroko egoerez baliatuz, ikasleek talde-lanaren bidez teorian ikusitakoa errealitatearekin uztartuko dute.

Nori zuzenduta

Gai honetan interesa duten pertsona heldu guztiei zuzenduta dago (irakasleak, hezitzaileak, orientatzaileak, begiraleak, Irakasle Eskolako ikasleak...).

Lehentasuna izango dute UEUk antolatutako adimen emozionala eskolan ikastaroa egin dutenak.

Jakintza-arloak