221 Arte garaikidea: Mugimendu, korronte eta joerak ulertzeko gakoak

Hasiera - Bukaera data: 2010ko apirilaren 15a - 2010ko maiatzaren 11 (Astean zehar)
Ordutegia: 17:30-20:00
Modalitatea: Presentziala
Ordu kopurua: 20
Matrikula-epearen hasiera: 2009ko ekainaren 24a
Matrikula-epearen bukaera: 2009ko irailaren 15a
Ikastaro honek ez du irudirik, hau defektuzko irudi bat da.

Irakasleak

Helburuak

  • Arte garaikideari hurbilketa egin eta konpresioa bultzatu.
  • Arte garaikidearekiko jarrera aldatu eta gogoetak bultzatu.
  • Arte garaikidea ulertzeko tresnak eta baliabideak erraztu.
  • Arte garaikideko arte-lanen azterketak erraztu.
  • Batxilergoko irakasleei arte garaikidea irakasteko baliabideak eskuratu.
  • Batxilergoko ikasleei arte garaikidea ikasteko baliabideak eskuratu.

Edukiak

  • Arte garaikideari sarrera: funtsezko ezaugarriak testuinguru desberdinetan.
  • Arte garaikidean arte-lanaren garrantzia: une historiko baten adierazpena.
  • Arte garaikidearen sorrera: XVIII. mendeko artean hastapenak.
  • Arte garaikidearen garapena: XIX. mendeko artearen garapena.
  • Arte garaikidearen mendea: XX. mendeko artea, modernitatea, abangoardia eta aniztasunaren mendea.
  • Arte garaikidearen mende berria: XXI. mendeko artea, artistak, arte-lanak, museoak, arte-zentruak eta, orokorrean, arte mundua.

Metodologia

Orokorrean esposizio teorikoz osatuta egongo da ikastaroa, baina beti ere irudi eta adibideetan oinarrituta. Gainera, teoria orokorra izango bada ere, irudi eta adibide asko Euskal Herrian sortutako arte-lan adierazpenetik hartuak izango dira.

Nori zuzenduta

Arte Batxilergoko ikastetxeetako Marrazketa eta Historia irakasleak.

Jakintza-arloak