Softwarearen ingeniaritza: I. atala. Softwarearen garapenaren zenbait arlo

Autorea(k): Jose Ramon Zubizarreta Aizpuru
Jakintza-arloak: Informatika (software mailan)
ISBN: 84-8438-085-8
Argitalpen urtea: 2006
Orrialdeak: 376

Softwarearen produktuaren kalitatea oso lotuta dago prozesuaren kalitatearekin eta era bat bideratu eta baldintzatzen du beraren eraginkortasuna. Testuinguru horretan, esku artean duzun liburuak laguntza eskaini nahi dizu softwarearen garapena ondo gauzatzeko bizi-zikloan zehar.

Egun, erakunde informatikoek ondo antolatuta egon behar dute proiektu informatikoen kostuak eta denborak aurrekontuetara egokitzeko. Softwarearen garapenaren bizi-zikloaren kalitatea bermatzeko bi arlo osagarritan jarri behar du erakundeak arreta nagusia: produktuaren ingeniaritzan, hots, softwarearen eraikuntzan, eta softwarearen prozesuaren kudeaketan. Lehenengoarekin, garapen eta proiektuaren kudeaketaren prozesuak kontrolatzen saiatzen da metodo estandarizatuak eta tresna informatiko aurreratuak erabilita. Bigarrenarekin, erakundean aplikatzen den prozesuaren kalitatea monitorizatu egiten da jakiteko non dagoen erakundea kalitate mailan eta zer egin behar duen kalitate hori hobetzeko.

Aurkibidea

IRAKURTZAILEARI

I. ATALA: SOFTWAREAREN GARAPENAREN ZENBAIT ARLO

  1. SARRERA
  2. SOFTWARE-PROZESUA
    1. Sarrera
    2. CMM (Capability Maturity Model)
    3. SPICE (Software Process Improvement and Capability dEtermination)
    4. PSP (Personal Software Process) eta TSP (Team Software Process)
    5. Muturreko programazioa
    6. Laburpena
    7. Oinarrizko bibliografia
    8. Helbide interesgarriak
  3. OBJEKTUETARA ZUZENDUTAKO PROGRAMAZIOA
    1. Java: Historia
    2. Jatorrizko datu motak eta mota horien kapsulaketa
    3. Sarrera/irteeren kudeaketa
    4. Dokumentazioaren antolaketa: Javadoc
    5. Salbuespenak salbuespen
    6. Klaseak eta objektuak
    7. Klase-azpiklase erlazioak: herentzia
    8. Klase abstraktuak eta interfazeak
    9. Liburutegi generikoak: JGL
    10. Laburpena
    11. Oinarrizko bibliografia
    12. Helbide interesgarriak
  4. PROBA BATERATZAILEAK: JUNIT
    1. Proba bateratzaileak
    2. Laburpena
    3. Oinarrizko bibliografia
    4. Helbide interesgarriak
  5. ASPEKTUETARA ZUZENDUTAKO PROGRAMAZIOA
    1. Sarrera
    2. Adibide konplexuak: deiaren fakturazioaren kudeaketa
    3. Adibide konplexuak: Observer patroia
    4. Laburpena
    5. Oinarrizko bibliografia
    6. Helbide interesgarriak
  6. INFORMAZIO-SISTEMEN ANALISI ETA DISEINUA
    1. Sarrera
    2. Informazio-sistemen analisi eta diseinu egituratua
    3. Objektuetara zuzendutako garapena: UML
    4. Prozesu bateratzailea
    5. MDA (Model Driven Architecture)
    6. Laburpena
    7. Oinarrizko bibliografia
    8. Helbide interesgarriak
  7. DISEINU-PATROIAK
    1. Sarrera
    2. Eraikitze-prozesurako patroiak
    3. Egituratze-prozesurako patroiak
    4. Portaera kudeatzeko patroiak
    5. Adibide konplexuak
    6. Adibide konplexuak: Composite
    7. Adibide konplexuak: Faade
    8. Adibide konplexuak: Iterator
    9. Adibide konplexuak: Strategy
    10. Adibide konplexuak: Observer
    11. Adibide konplexuak: Observer + Iterator
    12. Adibide konplexuak: Strategy + FactoryMethod [+ JGL]
    13. Laburpena
    14. Oinarrizko bibliografia
    15. Helbide interesgarriak
  8. BIBLIOGRAFIA
Softwarearen ingeniaritza: I. atala. Softwarearen garapenaren zenbait arlo

Liburu honen doako edizioa deskargatzeko webgunean login egin behar da:

Sartu
Deskargatu (pdf)