Irakaslegaientzako matematika eta bere didaktika
UPV/EHUrekin koedizioan argitaratua
Testuliburu honetan Lehen Hezkuntzako Graduko Irakaslegaientzako Matematika eta Bere Didaktika I irakasgairako programa jorratzen da. Lehendabiziko gaian, «Matematikaren ikuspegi orokorra», eskola-matematikan ohikoak diren gai batzuetatik ibilbidea egingo dugu: matematikaren balio praktikoa, matematikako zenbait atalen historia (zenbakikuntza-sistemak, geometria, estatistika eta probabilitatea) eta matematikaren arrazoibiderako eta multzoen teoriarako sarrera. Era berean, matematikaren irakaskuntzaren historiatik ibilbidea egiten da, indarrean dagoen curriculumaren azterketarekin bukatzeko. Bigarren gaian, «Problemen ebazpena», tratamendu orokorretatik abiatuta eskola-problemak aztertzera igarotzen da. Hirugarren gaian, «Teknologia berriak eta matematikaren irakaskuntzarako baliabideak», matematikaren irakaskuntzarako baliagarriak izan daitezkeen teknologia berriei begiratu bat ematen zaie.
HITZAURREA
LEHENENGO GAIA. MATEMATIKAREN IKUSPEGI OROKORRA
1. MATEMATIKAKO ZEREGINAK: PRAKTIKOA, INSTRUMENTALA ETA FORMALA
2. MATEMATIKAREN HISTORIA: ZENBAKIKUNTZA-SISTEMAK
3. MATEMATIKAREN HISTORIA: GEOMETRIA EUKLIDEARRA
4. MATEMATIKAREN HISTORIA: ESTATISTIKA ETA PROBABILITATEA
4.1. Estatistika
4.2. Probabilitatea
5. ARRAZOIBIDE MATEMATIKOA. KUANTIFIKATZAILE LOGIKOAK ETA IRUDIKAPEN GRAFIKOAK
5.1. Arrazoibide matematikoa
5.2. Multzoak eta irudikapen grafi koak
6. MATEMATIKAREN IRAKASKUNTZAREN BILAKAERA.
LEHEN HEZKUNTZAKO CURRICULUMA EUSKADIKO
AUTONOMIA ERKIDEGOAN
6.1. Mundua
6.2. Euskadi eta Espainia
6.3. NCTM eta Estandarrak
7. OHARRAK ETA BIBLIOGRAFIA
8. ERANSKINA: EAE-KO CURRICULUM-DEKRETUA. MATEMATIKAKO EDUKIAK
BIGARREN GAIA. PROBLEMEN EBAZPENA
1. PROBLEMEN EBAZPEN OROKORRA
1.1. Problemak eta ariketak
1.2. Problema baten ebazpenerako faseak eta estrategiak
1.3. Proposatutako jarduerak
2. ESKOLA-PROBLEMAK
2.1. Protokoloa
2.2. Problema motak Lehen Hezkuntzan
Liburu honen doako edizioa deskargatzeko webgunean login egin behar da:
Sartu