Hezkuntza-berrikuntzarako esperientzia

Beste autorea(k) Nagore Guerra Bilbao Igone Aróstegui Barandica Ana Arribillaga Iriarte Joana Jaureguizar Alboniga-Mayor
Jatorrizko egileak
Orrialdeak 5-16
Kapitulu mota Artikulua
Fitxategia PDF document 5_16.Hezkuntza1.Uztaro130.web.pdf — PDF dokumentua, 133 KB
Fitxategia publikoki deskargagarria da? yes
Gaiak Hezkuntza-berrikuntza Kasuaren metodoa Diziplinartekotasuna Ikaskuntza kooperatiboa
Ingelesezko izenburua Experience for educational innovation
Ingelesezko laburpena

This work presents an educational innovation experience with 370 students from the University of theBasque Country (UPV/EHU). Based on the case method, from an interdisciplinary perspective and through cooperative learning, the aim has been to relate theoretical knowledge to real situations, professional contexts. The case method is based on a student with educational needs. The students of Psychology, Primary and Social Education were organized into groups; they studied and resolved the case from an interdisciplinary perspective. Participants completed a series of questionnaires before and after dealing with the case to learn about their motivation, cooperative learning and interdisciplinary perception. The results show that significant differences were made in all variables between the scores before and after students participated in the project. This work shows that the use of educational strategies based on interdisciplinary and case-by-case learning improves students’ perception of cooperative learning, interdisciplinary learning, as well as their motivation.

Ingelesezko gaiak Educational innovation Case method Intedisciplinarity Cooperative learning
Irudia Irudirik ez
Irudi-oina
Testua

Lan honetan, Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) 370 ikaslerekin egindako hezkuntza-berrikuntzako esperientzia bat aurkezten da. Kasuaren metodoan oinarrituta, diziplinarteko ikuspegi batetik eta ikaskuntza kooperatiboaren bidez, ezagutza teorikoa benetako egoerekin eta testuinguru profesionalekin erlazionatu

nahi izan da. Kasuaren metodoa hezkuntza-beharrak dituen ikasle batean oinarrituta dago. Psikologia, Lehen Hezkuntza eta Gizarte Hezkuntzako ikasleak taldetan antolatu ziren eta kasua diziplinarteko ikuspegi batetik aztertu eta ebatzi zuten. Hainbat parte-hartzailek galdetegi batzuk bete zituzten kasuaren lanketarekin hasi aurretik eta ondoren, haien motibazioa eta ikaskuntza kooperatiboaren eta diziplinartekotasunaren inguruko pertzepzioa ezagutzeko. Emaitzetan ikusten denaren arabera, ezberdintasun esanguratsuak lortu ziren aldagai guztietan proiektuan parte hartu aurreko eta ondorengo puntuazioen artean. Beraz, lan honetan agerian

geratzen da diziplinartekotasunean eta kasuaren metodoan oinarritutako hezkuntza-estrategien erabilerak obetu egiten duela ikasleek ikas-kuntza kooperatiboari eta diziplinartekotasunari buruz duten pertzepzioa, bai eta haien motibazioan ere.

Unesco kategorizazioa Pedagogia » Pedagogia
Ezarpenak
Bertsio sistema aktibatuta yes
Izen-laburra hezkuntza-berrikuntzarako-esperientzia
Edukiak

Ez dago elementurik karpeta honetan.