Bizikidetza eta kulturartekotasunaren sustapena eskolan World Café-aren bidez

Beste autorea(k) Unai Coronel Gastiain Igone Palacios Agundez Arantza Rico
Jatorrizko egileak
Orrialdeak 17-46
Kapitulu mota Artikulua
Fitxategia PDF document 17_46.Hezkuntza2.Uztaro130.web.pdf — PDF dokumentua, 540 KB
Fitxategia publikoki deskargagarria da? yes
Gaiak Kulturarteko hezkuntza Bizikidetza Eskola-komunitatea Parte-hartzea
Ingelesezko izenburua Promoting coexistence and interculturality in the school through the World Café
Ingelesezko laburpena

One of the main challenges of education is to promote real coexistence and positive exchange between different cultures, turning the existing diversity into richness. We present the intervention held in a public school in Vitoria-Gasteiz, with the objective to encourage the school community to make proposals to promote coexistence and interculturality through a participatory process. We combined three tools: a questionnaire for families, a session based on the World Café tool, and a satisfaction questionnaire about the process. Results

indicate that solidarity, equal rights, and non-discrimination are the main characteristics of the dream school that the school community has imagined. To achieve this, participants proposed creating spaces for meeting and getting to know each other and giving opportunities to acknowledging the different cultures present in the school. Besides, it was found that the World Café can be a useful tool for working in school communities.

Ingelesezko gaiak Intercultural education Coexistence School community Participation
Irudia Irudirik ez
Irudi-oina
Testua

Hezkuntzaren erronka nagusietako bat eskola-komunitatean bizikidetza erreala eta kultura ezberdinen arteko truke positiboa sustatzea da, aniztasuna aberastasun bihurtuz. Ikerketa honetan, Gasteizko eskola publiko bateko esku-hartzea aurkezten dugu; helburua izan da eskola-komunitateak prozesu parte-hartzaile baten bidez bizikidetza eta kulturartekotasuna sustatzeko proposamenak egitea, eta hori lortzeko World Café tresnaren baliagarritasuna ebaluatzea. Horretarako, hiru tresna uztartu dira: familientzako galdetegi bat, World Café tresnan oinarritutako parte-hartze saio bat eta prozesuaren inguruko asebetetze-galdetegi bat. Eskola-komunitateak irudikatu duen ametsetako eskolaren ezaugarri nagusietako batzuk dira elkartasuna, eskubide-berdintasuna eta diskriminaziorik eza. Hori lortzeko, elkartzeko eta elkar ezagutzeko espazioak sortzea eta eskolan presente dauden kultura ezberdinak ezagutzeko aukerak sustatzea proposatu da. Parte-hartzaileen balorazio positiboen oinarrian ikusi da World Café-a tresna lagungarria izan daitekeela eskola-komunitateetan lan egiteko.

Eskolaren erronka nagusietako bat inplikazio-maila baxuagoa izan ohi duten familien parte-hartzea erraztea da

Unesco kategorizazioa Pedagogia » Pedagogia
Ezarpenak
Bertsio sistema aktibatuta yes
Izen-laburra bizikidetza-eta-kulturartekotasunaren-sustapena-eskolan-world-cafe-aren-bidez
Edukiak

Ez dago elementurik karpeta honetan.