• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

27 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Leyre Rojo Horrillo: "Erronkarieraren azterketak hizkuntzaren alderdi desberdinetako zalantzak argitzen lagun diezaguke"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Leyre Rojo Horrillo: "Erronkarieraren azterketak hizkuntzaren alderdi desberdinetako zalantzak argitzen lagun diezaguke"
  2. Eñaut Etxebarri Coello: "Kartel, liburu, aldizkari eta disko-azaletan egindako errotuluetan, altxor ugari topatu ditut"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Eñaut Etxebarri Coello: "Kartel, liburu, aldizkari eta disko-azaletan egindako errotuluetan, altxor ugari topatu ditut"
  3. Maddi Alberdi San Martin: "Euskal nazioaz eta nazionalismoaz emakumeek diotena jakin nahi dut"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Maddi Alberdi San Martin: "Euskal nazioaz eta nazionalismoaz emakumeek diotena jakin nahi dut"
  4. Ainhize Barrainkua Agirre: "Oso garrantzitsua da algoritmoen iragarpenak kritikoki aztertzea"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhize Barrainkua Agirre: "Oso garrantzitsua da algoritmoen iragarpenak kritikoki aztertzea"
  5. Sara Beldarrain Pavo: "Pinturetan nagusitzen den pigmentu zuritzailearen, titanio dioxidoaren, erabilera optimizatzea eta murriztea da gure hautua"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Sara Beldarrain Pavo: "Pinturetan nagusitzen den pigmentu zuritzailearen, titanio dioxidoaren, erabilera optimizatzea eta murriztea da gure hautua"
  6. Oier Pedrera Diez: "Landareak nagusiki airez elikatzen direla ulertzea gakoa da alfabetatze zientifikorako"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Oier Pedrera Diez: "Landareak nagusiki airez elikatzen direla ulertzea gakoa da alfabetatze zientifikorako"
  7. Ane Portillo Blanco: "STEM hezkuntzak arazo nagusi bat dauka gaur egun: interpretazio- eta material-aniztasuna"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ane Portillo Blanco: "STEM hezkuntzak arazo nagusi bat dauka gaur egun: interpretazio- eta material-aniztasuna"
  8. Amaia Alberdi Ruiz de Alegria: "Irakasleok elkarrekin hitz egin behar dugu eta kontrabando-espazioak eraiki"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Amaia Alberdi Ruiz de Alegria: "Irakasleok elkarrekin hitz egin behar dugu eta kontrabando-espazioak eraiki"
  9. Ainara San Juan Escudero: "Auzo osasuntsuagoak lortzeko elkarrekin ikasteko eta erabakiak hartzeko espazioak sortu behar dira"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainara San Juan Escudero: "Auzo osasuntsuagoak lortzeko elkarrekin ikasteko eta erabakiak hartzeko espazioak sortu behar dira"
  10. Alejandro Garcia Domingo-Aldama: "TEDC2 proteinaren maila egokia izatea oso garrantzitsua da zelulak behar bezala funtziona dezan"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Alejandro Garcia Domingo-Aldama: "TEDC2 proteinaren maila egokia izatea oso garrantzitsua da zelulak behar bezala funtziona dezan"
  • 1 (oraingoa)
  • 2
  • 3
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu