• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

21 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Rakel Gamito: "Unibertsitatearen gizarte-erantzukizunak komunitatearekin jarduteko betebeharra dakar"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Gamito: "Unibertsitatearen gizarte-erantzukizunak komunitatearekin jarduteko betebeharra dakar"
  2. Asier Amezaga: “Arestiren hitzaldi edo poemek bere garaiari begiratzeko modu bat transmititzen dute”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Asier Amezaga: “Arestiren hitzaldi edo poemek bere garaiari begiratzeko modu bat transmititzen dute”
  3. Maria Gorosarri: “Gertakizuna ulertzeko gakoak ematen dituen argazkia behar dugu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Maria Gorosarri: “Gertakizuna ulertzeko gakoak ematen dituen argazkia behar dugu”
  4. Aintzane Usandizaga eta Garazi Ansa: "Sorkuntza garaikideak ez du zentzurik gizartearen egunerokotasunetik isolatzen badugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Aintzane Usandizaga eta Garazi Ansa: "Sorkuntza garaikideak ez du zentzurik gizartearen egunerokotasunetik isolatzen badugu"
  5. Ane Ablanedo Larrion: “Gure historia psiko-afektiboa berrikustea beharrezkoa da haurrekin arduraz jokatu nahi badugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ane Ablanedo Larrion: “Gure historia psiko-afektiboa berrikustea beharrezkoa da haurrekin arduraz jokatu nahi badugu"
  6. Gotzon Carcar:” Gizaki bati egin diezaiokegun kalte handienetarikoa bere buruaz arduratzeko ikasbidea lapurtzea da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Gotzon Carcar:” Gizaki bati egin diezaiokegun kalte handienetarikoa bere buruaz arduratzeko ikasbidea lapurtzea da”
  7. Ester Alvarez Uria "Heriotza bizitzaren parte da. Haurrek bizitzen ikastea bada xedea, ez du zentzurik gaia alboratzeak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ester Alvarez Uria "Heriotza bizitzaren parte da. Haurrek bizitzen ikastea bada xedea, ez du zentzurik gaia alboratzeak"
  8. Ester Alvarez Uria: "Helburu orokorra gizabanakoaren garapen osoa sustatzea da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ester Alvarez Uria: "Helburu orokorra gizabanakoaren garapen osoa sustatzea da"
  9. Ainhoa Lasa: “Euskaraz noiznahi eta nonahi eroso aritzea desiragarria ezik, lorgarria ere bada”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhoa Lasa: “Euskaraz noiznahi eta nonahi eroso aritzea desiragarria ezik, lorgarria ere bada”
  10. Luixa Reizabal Arruabarrena, Ainize Sarrionandia Peña eta Maialen Eldua Azkarate: "Gure jendartean 'maskulino'tzat hartzen diren balioak eta gaitasunak lehenesten dira eskolan"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Luixa Reizabal Arruabarrena, Ainize Sarrionandia Peña eta Maialen Eldua Azkarate: "Gure jendartean 'maskulino'tzat hartzen diren balioak eta gaitasunak lehenesten dira eskolan"
  • 1 (oraingoa)
  • 2
  • 3
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu