• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

1077 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Saioa Esnaola Martin: "Hezkuntza-komunitate bateko haur edo gazte guztiek elkarrekin ikastea dakar inklusioak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Saioa Esnaola Martin: "Hezkuntza-komunitate bateko haur edo gazte guztiek elkarrekin ikastea dakar inklusioak"
  2. Saioa Martinez de Lahidalga: “Hizkuntza-gatazka, medikuntza graduan zehar, zoritxarrez, euskal ikasle gehienok pairatu dugu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Saioa Martinez de Lahidalga: “Hizkuntza-gatazka, medikuntza graduan zehar, zoritxarrez, euskal ikasle gehienok pairatu dugu”
  3. Samara Velte: "Euskal Herriko belaunaldi berriek euskal gatazkarekin eraiki duten harremana sinbolikoa eta mediatua da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Samara Velte: "Euskal Herriko belaunaldi berriek euskal gatazkarekin eraiki duten harremana sinbolikoa eta mediatua da"
  4. Santi Angulo Martin: "Sumerhillek hezkuntza oro har ulertzen dugun modua hausten du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Santi Angulo Martin: "Sumerhillek hezkuntza oro har ulertzen dugun modua hausten du"
  5. Santi Angulo: "Ferrer-en ideiak eskola tradizionalaren metodoen aurkako norabidean zihoazen eta horrek ondorio latzak ekarri zizkion"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Santi Angulo: "Ferrer-en ideiak eskola tradizionalaren metodoen aurkako norabidean zihoazen eta horrek ondorio latzak ekarri zizkion"
  6. Sara Arruti: "Genero-ikuspegiarekin epaitzeaz gain, intersekzionalitatearen ikuspuntua txertatu behar da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Sara Arruti: "Genero-ikuspegiarekin epaitzeaz gain, intersekzionalitatearen ikuspuntua txertatu behar da"
  7. Sara Beldarrain Pavo: "Pinturetan nagusitzen den pigmentu zuritzailearen, titanio dioxidoaren, erabilera optimizatzea eta murriztea da gure hautua"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Sara Beldarrain Pavo: "Pinturetan nagusitzen den pigmentu zuritzailearen, titanio dioxidoaren, erabilera optimizatzea eta murriztea da gure hautua"
  8. Sara Gracia: "Gure sistemak gai izan dira mezuetan suizidio-zantzuak identifikatzeko"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Sara Gracia: "Gure sistemak gai izan dira mezuetan suizidio-zantzuak identifikatzeko"
  9. Sarai Pouso: "Nerbioi estuarioak ematen dizkigun onura ez-materialak ikertu ditut tesian"
    Nerbio estuarioaren kasua ikertu du doktorego tesian. Orain, kosta Atlantiko guztia ikertzeko aukera izango du eskuratu berri duen postdoc beka bati esker.
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Sarai Pouso: "Nerbioi estuarioak ematen dizkigun onura ez-materialak ikertu ditut tesian"
  10. Sheila Padrones: "Komunitate inklusiboak sortzea gizarte osoaren erronka da, eta ezin zaio soilik gizarte-zerbitzuetatik erantzun"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Sheila Padrones: "Komunitate inklusiboak sortzea gizarte osoaren erronka da, eta ezin zaio soilik gizarte-zerbitzuetatik erantzun"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100 (oraingoa)
  • 101
  • 102
  • 103
  • ...
  • 108
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu