• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

1077 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Jokin Apalategi: “ Gehiagoz inork ezin du esan euskararentzat bete ezinezko alor zientifikoak existitzen direnik”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jokin Apalategi: “ Gehiagoz inork ezin du esan euskararentzat bete ezinezko alor zientifikoak existitzen direnik”
  2. Jokin Apalategi: "Euskal kantagintzaren urte zoriontsu haiek bizirik irauteko balioko balu, mereziko luke liburuak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jokin Apalategi: "Euskal kantagintzaren urte zoriontsu haiek bizirik irauteko balioko balu, mereziko luke liburuak"
  3. Jokin Bergara Eguren: "Indar kulturalek eraldaketa sozialetan askoz gehiago eragiten dutelakoan nago"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jokin Bergara Eguren: "Indar kulturalek eraldaketa sozialetan askoz gehiago eragiten dutelakoan nago"
  4. Jokin Beristain Lopez de Zubiria: "Norbere barruan ezagutza-lan bat egin ez duen norbaitek ezinezkoa du ikasleen osatze psikoemozional bat bideratzea"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jokin Beristain Lopez de Zubiria: "Norbere barruan ezagutza-lan bat egin ez duen norbaitek ezinezkoa du ikasleen osatze psikoemozional bat bideratzea"
  5. Jokin Beristain: "Ikastetxeetan, ikasleek dituzten barne-min eta gatazka psikoemozionalak zaintzen, osatzen eta kudeatzen irakatsi beharko litzateke"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jokin Beristain: "Ikastetxeetan, ikasleek dituzten barne-min eta gatazka psikoemozionalak zaintzen, osatzen eta kudeatzen irakatsi beharko litzateke"
  6. Jon Abril Olaetxea: “Pandemiaren ondorio nagusiak gaindituta, bigarren mailan geratu da zientzia”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jon Abril Olaetxea: “Pandemiaren ondorio nagusiak gaindituta, bigarren mailan geratu da zientzia”
  7. Jon Alkorta: "IkerGazte kongresuak euskaraz egiten den ikerkuntzari bere lekua eman dio, ikusgarritasuna emanez.
    Oraingoan Jon Alkorta elkarrizketatu dugu, bera Lasarte-Oriakoa da eta IkerGazte kongresuan hartu zuen parte. Hizkuntza Azterketa eta Prozesamendua masterraren ...
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jon Alkorta: "IkerGazte kongresuak euskaraz egiten den ikerkuntzari bere lekua eman dio, ikusgarritasuna emanez.
  8. Jon Alkorta: "Tomate, haragi txikitu edota gaztak espageti aleen zaporea aldatzen duten moduan, hizkuntza maila ezberdinetako balentzia aldatzaileek hitzen sentimendu balentzian eragiten dute"
    Jon Alkorta euskal filologoa da eta doktorego tesia egiten ari da IXA taldean.
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jon Alkorta: "Tomate, haragi txikitu edota gaztak espageti aleen zaporea aldatzen duten moduan, hizkuntza maila ezberdinetako balentzia aldatzaileek hitzen sentimendu balentzian eragiten dute"
  9. Jon Elzo: “Oso interesgarria litzake euskarak, bisitariekin dituen 'kontaktu uneetan', sortzen duen inpaktu emozionala ezagutzea"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jon Elzo: “Oso interesgarria litzake euskarak, bisitariekin dituen 'kontaktu uneetan', sortzen duen inpaktu emozionala ezagutzea"
  10. Jon Fernandez Iriondo: "Segun eta zer testuliburu erabiltzen dituzten eskolan, nazio-identitate bat edo bestea helduko zaie gehiago ikasleei"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jon Fernandez Iriondo: "Segun eta zer testuliburu erabiltzen dituzten eskolan, nazio-identitate bat edo bestea helduko zaie gehiago ikasleei"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64 (oraingoa)
  • 65
  • 66
  • 67
  • ...
  • 108
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu