• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

1077 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Rakel Gamito: "Ikastaroarekin produktibitatean beste pauso bat eman nahi da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Gamito: "Ikastaroarekin produktibitatean beste pauso bat eman nahi da"
  2. Nagore Zamarreño Bello: "Antsietateari eta estresari aurre egiteko, ezinbestekoa da gazteen gaitasun emozional eta afektiboak garatzea"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Nagore Zamarreño Bello: "Antsietateari eta estresari aurre egiteko, ezinbestekoa da gazteen gaitasun emozional eta afektiboak garatzea"
  3. Yolanda Olasagarre: "Irakasleek adimen-gaitasun handiko ikasleak ikustea lortu nahi dut ikastaroarekin"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Yolanda Olasagarre: "Irakasleek adimen-gaitasun handiko ikasleak ikustea lortu nahi dut ikastaroarekin"
  4. Oskia Agirre Orbegozo: "UEUn zientziaren komunikazio-sisteman eta aldizkarigintzan ekarpena egin dezakedala uste dut"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Oskia Agirre Orbegozo: "UEUn zientziaren komunikazio-sisteman eta aldizkarigintzan ekarpena egin dezakedala uste dut"
  5. Maite Luengo Aguirre: "UEU diziplina anitzetako kideentzako topagunea da eta hori indargune garrantzitsua da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Maite Luengo Aguirre: "UEU diziplina anitzetako kideentzako topagunea da eta hori indargune garrantzitsua da"
  6. Arrate Gisasola: "Helduok nahi dugu ikasleek euskara asko erabiltzea, askorekin eta egoera askotan; eta guk lagundu behar dugu horretan"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Arrate Gisasola: "Helduok nahi dugu ikasleek euskara asko erabiltzea, askorekin eta egoera askotan; eta guk lagundu behar dugu horretan"
  7. Iratxe Retolaza: "Hezkuntza-marko berrian Euskal Curriculuma birpentsatzeko eta garatzeko irizpide oinarrizko batzuk adostu nahi ditugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iratxe Retolaza: "Hezkuntza-marko berrian Euskal Curriculuma birpentsatzeko eta garatzeko irizpide oinarrizko batzuk adostu nahi ditugu"
  8. Iñigo Balerdi Urrestarazu: "Gaitasun digitalak lantzeko ikasleak teknologia digitalen erabileran hezi behar dira"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñigo Balerdi Urrestarazu: "Gaitasun digitalak lantzeko ikasleak teknologia digitalen erabileran hezi behar dira"
  9. Xabier Landabidea Urresti: "Kale-erabilera esaten dugunean, bi pertsonak fisikoki elkarrekin hitz egiten duten elkarrizketaz edo mugikorrean gertatzen ari denaz ere ari gara?"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Xabier Landabidea Urresti: "Kale-erabilera esaten dugunean, bi pertsonak fisikoki elkarrekin hitz egiten duten elkarrizketaz edo mugikorrean gertatzen ari denaz ere ari gara?"
  10. Mikel Iruskieta: "Trebakuntza behar da; baita diziplina ezberdinetan aditua den euskal komunitatea ere"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Mikel Iruskieta: "Trebakuntza behar da; baita diziplina ezberdinetan aditua den euskal komunitatea ere"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48 (oraingoa)
  • 49
  • 50
  • 51
  • ...
  • 108
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu