• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

1055 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. “Guk batez ere literatur kritikak jorratu ez dituen auziak harrotu nahi izan ditugu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Guk batez ere literatur kritikak jorratu ez dituen auziak harrotu nahi izan ditugu”
  2. “Guk geuk gida dezagun garapen teknologikoa eta ez gaitezen izan hark markaturiko erritmoan dantzan dabiltzan txotxongiloak”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Guk geuk gida dezagun garapen teknologikoa eta ez gaitezen izan hark markaturiko erritmoan dantzan dabiltzan txotxongiloak”
  3. “Gure lana teknologiaren erabilera osasuntsu eta kontziente bat bultzatzea da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Gure lana teknologiaren erabilera osasuntsu eta kontziente bat bultzatzea da”
  4. "Harreman osasuntsuan denon beharrak dira inportanteak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Harreman osasuntsuan denon beharrak dira inportanteak"
  5. "Haurrek eskolarako bidean duten segurtasunaren gaineko jarrera etxean entzuten dutenaren araberakoa da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Haurrek eskolarako bidean duten segurtasunaren gaineko jarrera etxean entzuten dutenaren araberakoa da"
  6. "Helburu orokorra hiztegi historikoen digitalizazio lan-fluxua garatu eta ebaluatzea izan da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Helburu orokorra hiztegi historikoen digitalizazio lan-fluxua garatu eta ebaluatzea izan da"
  7. "Herri hezitzailearen filosofiak mahai gainean jartzen duena da hezkuntza ez izatea bakarrik familia eta ikastetxeen ardura"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Herri hezitzailearen filosofiak mahai gainean jartzen duena da hezkuntza ez izatea bakarrik familia eta ikastetxeen ardura"
  8. "Hezkuntza soziolinguistikoaren gainean gizarte-elkarrizketa zabala sustatzeko unea iritsi da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Hezkuntza soziolinguistikoaren gainean gizarte-elkarrizketa zabala sustatzeko unea iritsi da"
  9. "Hizkuntza gutxituen presentzia eremu zientifikoan indartzeko, beharrezkoa da estrategiak konbinatzea, ikerketaren ikusgarritasuna eta inpaktua arriskuan jarri gabe"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Hizkuntza gutxituen presentzia eremu zientifikoan indartzeko, beharrezkoa da estrategiak konbinatzea, ikerketaren ikusgarritasuna eta inpaktua arriskuan jarri gabe"
  10. "Ikas-espazioak atsegina, osasuntsua, funtzionala eta esperimentatzeko aukera ematen diguna izan behar du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Ikas-espazioak  atsegina, osasuntsua, funtzionala eta esperimentatzeko aukera ematen diguna izan behar du"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 (oraingoa)
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 106
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu