• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

1077 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Eduardo Apodaka Ostaikoetxea: "Filosofiaren historia nolakoa, subjektuarena halakoa"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Eduardo Apodaka Ostaikoetxea: "Filosofiaren historia nolakoa, subjektuarena halakoa"
  2. Edurne Emazabel Izagirre: "Ezinbestekoa da, online irakaskuntzan trebatzea, kalitatezko online irakaskuntza izan nahi badugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Edurne Emazabel Izagirre: "Ezinbestekoa da, online irakaskuntzan trebatzea, kalitatezko online irakaskuntza izan nahi badugu"
  3. Edurne Etxeberria: "Oso barneratua dugu oraindik adimen logiko-matematikoaren garrantzia"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Edurne Etxeberria: "Oso barneratua dugu oraindik adimen logiko-matematikoaren garrantzia"
  4. Edurne Larraza eta Olatz Arbelaitz: "Burujabetza prozesuetan teknologiak izan dezakeen garrantzia eta egin dezakeen ekarpena kontuan izanik, gai horri heltzea erabaki dugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Edurne Larraza eta Olatz Arbelaitz: "Burujabetza prozesuetan teknologiak izan dezakeen garrantzia eta egin dezakeen ekarpena kontuan izanik, gai horri heltzea erabaki dugu"
  5. Edurne Larraza Mendiluze: "JolasMATIKAn jolasaren eta errealitate antzeztuaren bitartez saiatzen gara informatikaren alderdi teoriko horiek erakargarri eta eskuragarri egiten"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Edurne Larraza Mendiluze: "JolasMATIKAn jolasaren eta errealitate antzeztuaren bitartez saiatzen gara informatikaren alderdi teoriko horiek erakargarri eta eskuragarri egiten"
  6. Edurne Larraza: “Nire ustez teknologiak tresnak dira eta tresna horiek erabiltzen ditugunok ikasi behar dugu horiek egokitzen gure beharretara eta ez gu haietara moldatu”
    Edurne Larraza Udako Euskal Unibertsitateko Informatika sailburua da, Altsasukoa bera. Ingeniaritza Informatikoa ikasi zuen eta Komunikazio Teknologiak ...
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Edurne Larraza: “Nire ustez teknologiak tresnak dira eta tresna horiek erabiltzen ditugunok ikasi behar dugu horiek egokitzen gure beharretara eta ez gu haietara moldatu”
  7. Egoitz Urrutikoetxea Laskibar: "Hizkuntza baten ikaspenean ezinbestean da beharrezko testuingurua ere barneratzea"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Egoitz Urrutikoetxea Laskibar: "Hizkuntza baten ikaspenean ezinbestean da beharrezko testuingurua ere barneratzea"
  8. Egoitz Urrutikoetxea: “Inportantea da bizipen ezberdinak mahai baten inguruan jartzea. Partikularretik ondorio orokorrak ateratzeko”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Egoitz Urrutikoetxea: “Inportantea da bizipen ezberdinak mahai baten inguruan jartzea. Partikularretik ondorio orokorrak ateratzeko”
  9. Egoitz Urrutikoetxea: “Periferiako iraultzaileentzat iraultzaren baloreak eta lekuko hizkuntzen, nortasunaren eta instituzioen defentsa bateragarriak ziren”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Egoitz Urrutikoetxea: “Periferiako iraultzaileentzat iraultzaren baloreak eta lekuko hizkuntzen, nortasunaren eta instituzioen defentsa bateragarriak ziren”
  10. Eider Goiburu Moreno: “Gure helburua da pedagogia feministak ez izatea eduki bat, baizik eta gorpuzten dugun metodologia bat”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Eider Goiburu Moreno: “Gure helburua da pedagogia feministak ez izatea eduki bat, baizik eta gorpuzten dugun metodologia bat”
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35 (oraingoa)
  • 36
  • 37
  • 38
  • ...
  • 108
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu