• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

19 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Maider Itoiz: "Eskola askok psikogela daukate eta hori eskertzekoa den arren aurrerapausoak eman behar dira formakuntzan"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Maider Itoiz: "Eskola askok psikogela daukate eta hori eskertzekoa den arren aurrerapausoak eman behar dira formakuntzan"
  2. Maitane Urizar: "Gizarteak, haur biktimari huts egiten dio eta hori guztion artean aldatuko da, edo ez da inoiz ere aldatuko"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Maitane Urizar: "Gizarteak, haur biktimari huts egiten dio eta hori guztion artean aldatuko da, edo ez da inoiz ere aldatuko"
  3. Oihana Etxarte: "Berdintasunera heltzeko hezkuntzak erantzun antolatu bat behar du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Oihana Etxarte: "Berdintasunera heltzeko hezkuntzak erantzun antolatu bat behar du"
  4. Oxel Azkarate: "Pertsona Kooperatiboaz ari garenean ikasleen edo pertsonen izateari buruz ari gara, besteekin elkarkidetzan jardun eta harreman positiboak eraikitzeari buruz"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Oxel Azkarate: "Pertsona Kooperatiboaz ari garenean ikasleen edo pertsonen izateari buruz ari gara, besteekin elkarkidetzan jardun eta harreman positiboak eraikitzeari buruz"
  5. Rakel Conde: "Ikasleen erreferente garen heinean, komunikazio modu osasungarriak garatzea oso interesgarria da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Conde: "Ikasleen erreferente garen heinean, komunikazio modu osasungarriak garatzea oso interesgarria da"
  6. Rakel Gamito: "Ikastaroarekin produktibitatean beste pauso bat eman nahi da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Gamito: "Ikastaroarekin produktibitatean beste pauso bat eman nahi da"
  7. Santi Angulo: "Ferrer-en ideiak eskola tradizionalaren metodoen aurkako norabidean zihoazen eta horrek ondorio latzak ekarri zizkion"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Santi Angulo: "Ferrer-en ideiak eskola tradizionalaren metodoen aurkako norabidean zihoazen eta horrek ondorio latzak ekarri zizkion"
  8. Tania Razquin: "Profesionalen formazio faltak hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleei eman beharreko arretan eragiten du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Tania Razquin: "Profesionalen formazio faltak hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleei eman beharreko arretan eragiten du"
  9. Trans identitateak Hezkuntza Sisteman txertatzeko gakoak: Kasu azterketa bat
    Non kokatuta Txiotesia / Txiotesia 7
    Trans identitateak Hezkuntza Sisteman txertatzeko gakoak: Kasu azterketa bat
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • 2 (oraingoa)
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu