• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

19 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Hizkuntzen eta edukien integrazioa bigarren hezkuntzako testuinguru eleaniztunetan: interbentzio pedagogiko bat
    Non kokatuta Txiotesia / Txiotesia 5
    Hizkuntzen eta edukien integrazioa bigarren hezkuntzako testuinguru eleaniztunetan: interbentzio pedagogiko bat
  2. Amaia Arroyo Sagasta: "Teknologia digitalak ikasprozesuetan integratzeko adibide eta ideia praktikoak behar ditugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Amaia Arroyo Sagasta: "Teknologia digitalak ikasprozesuetan integratzeko adibide eta ideia praktikoak behar ditugu"
  3. Rakel Conde: "Ikasleen erreferente garen heinean, komunikazio modu osasungarriak garatzea oso interesgarria da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Conde: "Ikasleen erreferente garen heinean, komunikazio modu osasungarriak garatzea oso interesgarria da"
  4. Santi Angulo: "Ferrer-en ideiak eskola tradizionalaren metodoen aurkako norabidean zihoazen eta horrek ondorio latzak ekarri zizkion"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Santi Angulo: "Ferrer-en ideiak eskola tradizionalaren metodoen aurkako norabidean zihoazen eta horrek ondorio latzak ekarri zizkion"
  5. Jone Areta: "Psikomotrizitateak eskola barruan tokia izan dezakeela ikusarazi nahi dut"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jone Areta: "Psikomotrizitateak eskola barruan tokia izan dezakeela ikusarazi nahi dut"
  6. Abel Camacho: “Irizpide kritikotik ezean, argi ikusten dugu instrumentalismo teknologikoan erortzea errazegia dela”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Abel Camacho: “Irizpide kritikotik ezean, argi ikusten dugu instrumentalismo teknologikoan erortzea errazegia dela”
  7. Oxel Azkarate: "Pertsona Kooperatiboaz ari garenean ikasleen edo pertsonen izateari buruz ari gara, besteekin elkarkidetzan jardun eta harreman positiboak eraikitzeari buruz"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Oxel Azkarate: "Pertsona Kooperatiboaz ari garenean ikasleen edo pertsonen izateari buruz ari gara, besteekin elkarkidetzan jardun eta harreman positiboak eraikitzeari buruz"
  8. Oihana Etxarte: "Berdintasunera heltzeko hezkuntzak erantzun antolatu bat behar du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Oihana Etxarte: "Berdintasunera heltzeko hezkuntzak erantzun antolatu bat behar du"
  9. Rakel Gamito: "Ikastaroarekin produktibitatean beste pauso bat eman nahi da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Gamito: "Ikastaroarekin produktibitatean beste pauso bat eman nahi da"
  10. Ainhoa Latatu: "Buru-mapek buruan duguna ulertzeko eta interpretatzeko aukera ematen digute"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhoa Latatu: "Buru-mapek buruan duguna ulertzeko eta interpretatzeko aukera ematen digute"
  • 1 (oraingoa)
  • 2
  • Hurrengo 9 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu