• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

17 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Hizkuntza(k) esploratzen: hitzen balorazioa eraldatzen duten hizkuntzaren ezaugarrien bila
    Non kokatuta Txiotesia / Txiotesia 5
    Hizkuntza(k) esploratzen: hitzen balorazioa eraldatzen duten hizkuntzaren ezaugarrien bila
  2. Osasun-alorreko euskara-gaztelera itzultzaile automatikoa
    Non kokatuta Txiotesia / Txiotesia 4
    Osasun-alorreko euskara-gaztelera itzultzaile automatikoa
  3. Mendebaldeko polesieraren Morfologia
    Non kokatuta Txiotesia / Txiotesia 3
    Mendebaldeko polesieraren Morfologia
  4. Hitzen arteko ahaidetasuna, teknikak eta ebaluazio aukerak
    Non kokatuta Txiotesia / Txiotesia 3
    Hitzen arteko ahaidetasuna, teknikak eta ebaluazio aukerak
  5. Eukene Franco: "Euskal-amerikar euskaldunentzat euskaraz jakitea ez da derrigorrezkoa, ez euskalduntzat identifikatzeko, ez euskal-amerikar komunitatean parte hartzeko"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Eukene Franco: "Euskal-amerikar euskaldunentzat euskaraz jakitea ez da derrigorrezkoa, ez euskalduntzat identifikatzeko, ez euskal-amerikar komunitatean parte hartzeko"
  6. “Euskal hizkuntzalaritza sinkronikoan lan egiten duten ikertzaile gazteei gurean plaza eta ahotsa ematea izan zen gure asmoa”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Euskal hizkuntzalaritza sinkronikoan lan egiten duten ikertzaile gazteei gurean plaza eta ahotsa ematea izan zen gure asmoa”
  7. Olatz Perez de Viñaspre: "Programatzen ikastean pentsatzeko modu berri bat ikasiko dutela jakin behar dute ikasleek"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Olatz Perez de Viñaspre: "Programatzen ikastean pentsatzeko modu berri bat ikasiko dutela jakin behar dute ikasleek"
  8. Arrate Gisasola: "Helduok nahi dugu ikasleek euskara asko erabiltzea, askorekin eta egoera askotan; eta guk lagundu behar dugu horretan"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Arrate Gisasola: "Helduok nahi dugu ikasleek euskara asko erabiltzea, askorekin eta egoera askotan; eta guk lagundu behar dugu horretan"
  9. Idurre Eskisabel: "Hizkuntza minorizatu batean hitz egiteko hautua egiten dugunean generoak badauka zeresana"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Idurre Eskisabel: "Hizkuntza minorizatu batean hitz egiteko hautua egiten dugunean generoak badauka zeresana"
  10. Aldibereko interpretazioa eta Eusko Legebiltzarreko diskurtsoa: enuntziatu parentetikoen eta modalizazioaren azterketa corpus elebidun eta hirukoitz batean
    Non kokatuta Txiotesia / Txiotesia 7
    Aldibereko interpretazioa eta Eusko Legebiltzarreko diskurtsoa: enuntziatu parentetikoen eta modalizazioaren azterketa corpus elebidun eta hirukoitz batean
  • 1 (oraingoa)
  • 2
  • Hurrengo 7 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu