• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
    1. Hasiera
    warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

    If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
    • Install Volto, if not already installed.
    • Start Volto, if not already started.
    • Visit the Volto frontend.
    For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

    Bilaketaren emaitzak

    9 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
    Emaitzak filtratu
    Elementu mota
    Sortze-data
    Ordenatu
    • errelebantzia
    • data (berriena lehenengo)
    • alfabetikoki
    1. Jon Jimenez Martinez: "Unibertsitateak euskal pentsamenduaren transmisioa bermatu beharko luke"
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Jon Jimenez Martinez: "Unibertsitateak euskal pentsamenduaren transmisioa bermatu beharko luke"
    2. Iosune de Goñi Garcia: "Benetako hezkuntza eta gizarte inklusibo bat eraikitzeko sistema osoa aldatu beharko genuke"
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Iosune de Goñi Garcia: "Benetako hezkuntza eta gizarte inklusibo bat eraikitzeko sistema osoa aldatu beharko genuke"
    3. Xabier Landabidea Urresti: "Kale-erabilera esaten dugunean, bi pertsonak fisikoki elkarrekin hitz egiten duten elkarrizketaz edo mugikorrean gertatzen ari denaz ere ari gara?"
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Xabier Landabidea Urresti: "Kale-erabilera esaten dugunean, bi pertsonak fisikoki elkarrekin hitz egiten duten elkarrizketaz edo mugikorrean gertatzen ari denaz ere ari gara?"
    4. Uxoa Iñurrieta Urmeneta: "Hizkuntza-teknologietan askoz ere hizkuntza handiagoen pareko tresnak dauzkagu"
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Uxoa Iñurrieta Urmeneta: "Hizkuntza-teknologietan askoz ere hizkuntza handiagoen pareko tresnak dauzkagu"
    5. Ander Altuna Gabiola: "Eragile askok sekulako ekarpena egin dute euskararen corpus-plangintza gauzatzeko"
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Ander Altuna Gabiola: "Eragile askok sekulako ekarpena egin dute euskararen corpus-plangintza gauzatzeko"
    6. Eider Goiburu Moreno: “Gure helburua da pedagogia feministak ez izatea eduki bat, baizik eta gorpuzten dugun metodologia bat”
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Eider Goiburu Moreno: “Gure helburua da pedagogia feministak ez izatea eduki bat, baizik eta gorpuzten dugun metodologia bat”
    7. Alaitz Díaz Orbe: "Masterra atzerritik online egin ahal izatea aukera ederra da, baina ikaslearen aldetik konpromiso handia behar da"
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Alaitz Díaz Orbe: "Masterra atzerritik online egin ahal izatea aukera ederra da, baina ikaslearen aldetik konpromiso handia behar da"
    8. Ainhoa Latatu Nuñez: "GOI ikastegian UEUren eredu pedagogikoa erabiltzen dugu. Horrek esan nahi du pertsonak erdigunean daudela"
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Ainhoa Latatu Nuñez: "GOI ikastegian UEUren eredu pedagogikoa erabiltzen dugu. Horrek esan nahi du pertsonak erdigunean daudela"
    9. Aitzol Astigarraga Pagoaga: "Momentu ona da teknologiak hezkuntzan daukan lekuaz eta izan beharko lukeenaz gogoeta egiteko"
      Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
      Aitzol Astigarraga Pagoaga: "Momentu ona da teknologiak hezkuntzan daukan lekuaz eta izan beharko lukeenaz gogoeta egiteko"
    Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu