• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

394 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. “Konpromiso nagusia gizartearen ezaugarriekin bat egin eta horri erantzungo dion eskola izatea da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Konpromiso nagusia gizartearen ezaugarriekin bat egin eta horri erantzungo dion eskola izatea da”
  2. Mari Jose Ezeizabarrena: "Haurrak, hizkuntza erabiltzen duten horiekin dituen hartu-emanetatik ikasten du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Mari Jose Ezeizabarrena: "Haurrak, hizkuntza erabiltzen duten horiekin dituen hartu-emanetatik ikasten du"
  3. Rakel Gamito: "Hezkuntza-plan gehienetan ez dira aintzat hartzen Interneten arriskuak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Gamito: "Hezkuntza-plan gehienetan ez dira aintzat hartzen Interneten arriskuak"
  4. “Eztabaidan parte hartzera gonbidatu nahi genuke euskal kulturaren transmisioarekiko kezka duen oro”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Eztabaidan parte hartzera gonbidatu nahi genuke euskal kulturaren transmisioarekiko kezka duen oro”
  5. "Kontalari adituen ahozko konta saioetan izugarrizko berezitasun eta aberastasuna aurkitu dugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Kontalari adituen ahozko konta saioetan izugarrizko berezitasun eta aberastasuna aurkitu dugu"
  6. Nerea Permach: “Ukaezina da literaturak pertsonen garapen integralean joka dezakeen papera”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Nerea Permach: “Ukaezina da literaturak pertsonen garapen integralean joka dezakeen papera”
  7. Alaitz Etxaniz: “Koedukazioa haurraren garapen psikosoziala eta aukera berdintasuna sustatzeko bide eraginkorra dela frogatu da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Alaitz Etxaniz: “Koedukazioa haurraren garapen psikosoziala eta aukera berdintasuna sustatzeko bide eraginkorra dela frogatu da”
  8. “Lehiakortasuna eta ongizatea, bata bestea gabe ezin dira garatu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Lehiakortasuna eta ongizatea, bata bestea gabe ezin dira garatu”
  9. “R-Ladies sareak genero aniztasuna sustatzea du helburu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “R-Ladies sareak genero aniztasuna sustatzea du helburu”
  10. Itxaso Larrinaga: “Azken 73 urteetako Euskal Herriko basoen bilakaera aztertzeko erabili dugu GIS programa"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Itxaso Larrinaga:  “Azken 73 urteetako Euskal Herriko basoen bilakaera aztertzeko erabili dugu GIS programa"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29 (oraingoa)
  • 30
  • 31
  • 32
  • ...
  • 40
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu