• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

179 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Pako Sudupe: “Lopez Adanen borrokaren eta ideien berri emanez, euskal orainaldiari eta etorkizunari ekarpen xume bat egitea da helburua”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Pako Sudupe: “Lopez Adanen borrokaren eta ideien berri emanez, euskal orainaldiari eta etorkizunari ekarpen xume bat egitea da helburua”
  2. Patxi Salaberri Muñoa: "Inork ez du irabazten Axularrena bezalako prosa zoragarria ez dastatzearekin"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Patxi Salaberri Muñoa: "Inork ez du irabazten Axularrena bezalako prosa zoragarria ez dastatzearekin"
  3. Paule Bilbao: “Osasun mentalak ez luke pribilegio bat izan behar”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Paule Bilbao: “Osasun mentalak ez luke pribilegio bat izan behar”
  4. Pertsonen ongizatea hobetuko duten makina automatikoak ugariagoak izango dira etorkizunean
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
  5. Rakel Gamito Gomez: "Garrantzitsua da metodologikoki programazioa edo robotika bitarteko gisa ulertzea. Helburuak sormena eta motibazio pertsonala sustatzea izan behar du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Gamito Gomez: "Garrantzitsua da metodologikoki programazioa edo robotika bitarteko gisa ulertzea. Helburuak sormena eta motibazio pertsonala sustatzea izan behar du"
  6. Rakel Gamito: "Unibertsitatearen gizarte-erantzukizunak komunitatearekin jarduteko betebeharra dakar"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Gamito: "Unibertsitatearen gizarte-erantzukizunak komunitatearekin jarduteko betebeharra dakar"
  7. Santi Angulo Martin: "Sumerhillek hezkuntza oro har ulertzen dugun modua hausten du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Santi Angulo Martin: "Sumerhillek hezkuntza oro har ulertzen dugun modua hausten du"
  8. Santi Angulo: "Ferrer-en ideiak eskola tradizionalaren metodoen aurkako norabidean zihoazen eta horrek ondorio latzak ekarri zizkion"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Santi Angulo: "Ferrer-en ideiak eskola tradizionalaren metodoen aurkako norabidean zihoazen eta horrek ondorio latzak ekarri zizkion"
  9. Susana Conejero "Harrotasun moralaren funtzio garrantzitsuenetariko bat jokabide prosozialean duen eragin positiboa da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Susana Conejero "Harrotasun moralaren funtzio garrantzitsuenetariko bat jokabide prosozialean duen eragin positiboa da”
  10. Txerra Rodriguez: "Euskara elkarteen inguruan oso ikerketa gutxi dago"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Txerra Rodriguez: "Euskara elkarteen inguruan oso ikerketa gutxi dago"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17 (oraingoa)
  • 18
  • Hurrengo 9 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu