• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

552 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Ainhoa Latatu Nuñez: "GOI ikastegian UEUren eredu pedagogikoa erabiltzen dugu. Horrek esan nahi du pertsonak erdigunean daudela"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhoa Latatu Nuñez: "GOI ikastegian UEUren eredu pedagogikoa erabiltzen dugu. Horrek esan nahi du pertsonak erdigunean daudela"
  2. Ainhoa Latatu: "Buru-mapek buruan duguna ulertzeko eta interpretatzeko aukera ematen digute"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhoa Latatu: "Buru-mapek buruan duguna ulertzeko eta interpretatzeko aukera ematen digute"
  3. Ainhoa Uriarte: "Gure hezkuntza sistemak entzutera behartzen ditu ikasleak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhoa Uriarte: "Gure hezkuntza sistemak entzutera behartzen ditu ikasleak"
  4. Ainhoa Urretagoiena: “Autozaintza eta autoezagutza dira ahalduntze prozesuaren lehen urratsak”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhoa Urretagoiena: “Autozaintza eta autoezagutza dira ahalduntze prozesuaren lehen urratsak”
  5. Ainhoa Urretagoiena: “Ezinezkoa da ez komunikatzea”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhoa Urretagoiena: “Ezinezkoa da ez komunikatzea”
  6. Aintzane Agirrebeña: “Une honetan 362 herritako grabazioak daude katalogatuta AHOTSAKen”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Aintzane Agirrebeña: “Une honetan 362 herritako grabazioak daude katalogatuta AHOTSAKen”
  7. Aintzane Usandizaga eta Garazi Ansa: "Sorkuntza garaikideak ez du zentzurik gizartearen egunerokotasunetik isolatzen badugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Aintzane Usandizaga eta Garazi Ansa: "Sorkuntza garaikideak ez du zentzurik gizartearen egunerokotasunetik isolatzen badugu"
  8. Aiora Sampedro: "Ikastaro hau zabalik dago euskal literaturaren inguruan ikuspegi praktiko batez testuak lantzea helburu duen edonori"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Aiora Sampedro: "Ikastaro hau zabalik dago euskal literaturaren inguruan ikuspegi praktiko batez testuak lantzea helburu duen edonori"
  9. Aiora Sampedro: “Literatur testuak munduaren ezagutza ahalbidetzeko tresna izan daitezke”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Aiora Sampedro: “Literatur testuak munduaren ezagutza ahalbidetzeko tresna izan daitezke”
  10. Aitor Bastarrika “Ikastaroaren helburua da jendeak ezagutzea eskuragarri dauden datu base libreak”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Aitor Bastarrika “Ikastaroaren helburua da jendeak ezagutzea eskuragarri dauden datu base libreak”
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8 (oraingoa)
  • 9
  • 10
  • 11
  • ...
  • 56
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu