• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

552 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Ainhoa Latatu: "Buru-mapek buruan duguna ulertzeko eta interpretatzeko aukera ematen digute"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ainhoa Latatu: "Buru-mapek buruan duguna ulertzeko eta interpretatzeko aukera ematen digute"
  2. Tania Razquin Palomares: "Hizkuntzaren garapenaren nahasmendua nahasmendu larria da eta ikasleei eskola-ibilbide osoan zehar eragingo die"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Tania Razquin Palomares: "Hizkuntzaren garapenaren nahasmendua nahasmendu larria da eta ikasleei eskola-ibilbide osoan zehar eragingo die"
  3. Jokin Bergara Eguren: "Indar kulturalek eraldaketa sozialetan askoz gehiago eragiten dutelakoan nago"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jokin Bergara Eguren: "Indar kulturalek eraldaketa sozialetan askoz gehiago eragiten dutelakoan nago"
  4. Idurre Ugalde Olaskoaga: "Ikasleen partaidetza aktibatzeko inportantea da irakaslea bera aktibatzea"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Idurre Ugalde Olaskoaga: "Ikasleen partaidetza aktibatzeko inportantea da irakaslea bera aktibatzea"
  5. Nora Olañeta Jainaga: "Moodle bezalako tresna digitalek irakaskuntza-prozesua egituratu, erraztu eta kudeatzen laguntzen digute"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Nora Olañeta Jainaga: "Moodle bezalako tresna digitalek irakaskuntza-prozesua egituratu, erraztu eta kudeatzen laguntzen digute"
  6. Edurne Emazabel Izagirre: "Ezinbestekoa da, online irakaskuntzan trebatzea, kalitatezko online irakaskuntza izan nahi badugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Edurne Emazabel Izagirre: "Ezinbestekoa da, online irakaskuntzan trebatzea, kalitatezko online irakaskuntza izan nahi badugu"
  7. Maite Luengo Aguirre: "Tresna biziki erabilgarriak dira betaurreko moreak erretratugintza aztertzeko"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Maite Luengo Aguirre: "Tresna biziki erabilgarriak dira betaurreko moreak erretratugintza aztertzeko"
  8. Jon Ortuondo Barcena: "Jolas kooperatiboak garapen fisikoa sustatzeaz aparte efektu positiboak ditu ikasleen dimentsio kognitibo, psikologiko, sozial eta afektiboan"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jon Ortuondo Barcena: "Jolas kooperatiboak garapen fisikoa sustatzeaz aparte efektu positiboak ditu ikasleen dimentsio kognitibo, psikologiko, sozial eta afektiboan"
  9. "Euskaldunok behar dugu hiztun guziok aterpetuko gaituen etxea, guziok bilduko gaituen haritza"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Euskaldunok behar dugu hiztun guziok aterpetuko gaituen etxea, guziok bilduko gaituen haritza"
  10. Iñaki Dorronsoro: "Euskarazko literatura erotikoaren inguruan zerbait mugitzea, zeresana badagoela aldarrikatzea da helburua"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñaki Dorronsoro: "Euskarazko literatura erotikoaren inguruan zerbait mugitzea, zeresana badagoela aldarrikatzea da helburua"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46 (oraingoa)
  • 47
  • 48
  • 49
  • ...
  • 56
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu