• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

574 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Iñaki Peña: “Bat-batean, zaurgarriak eta hauskorrak garela konturatu gara”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñaki Peña:  “Bat-batean, zaurgarriak eta hauskorrak garela konturatu gara”
  2. Juankar Alonso: “Sentimendu eta emozioei leku bat egiteko, aukera gutxi eskaintzen ditu egungo hezkuntzak”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Juankar Alonso: “Sentimendu eta emozioei leku bat egiteko, aukera gutxi eskaintzen ditu egungo hezkuntzak”
  3. "Ikas-espazioak atsegina, osasuntsua, funtzionala eta esperimentatzeko aukera ematen diguna izan behar du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Ikas-espazioak  atsegina, osasuntsua, funtzionala eta esperimentatzeko aukera ematen diguna izan behar du"
  4. Asier Gutierrez: “Haur eta nerabeen aurkako indarkeria ageriko bortizkeria baino askoz sakonagoa da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Asier Gutierrez: “Haur eta nerabeen aurkako indarkeria ageriko bortizkeria baino askoz sakonagoa da”
  5. Ander Bolibar: “Hobe komunikazio estrategia txar bat estrategia eza baino”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ander Bolibar: “Hobe komunikazio estrategia txar bat estrategia eza baino”
  6. Garazi Zabaleta: “Ihes-gelak parte hartzailearen metakognizioan duen eragin zuzena azpimarratu nahiko nuke”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Garazi Zabaleta: “Ihes-gelak  parte hartzailearen metakognizioan duen eragin zuzena azpimarratu nahiko nuke”
  7. “Behaketa gure lanaren egunerokotasunean txertatzen badugu haur bakoitza bere berezitasun eta izaerarekin ezagutuko dugu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Behaketa gure lanaren egunerokotasunean txertatzen badugu haur bakoitza bere berezitasun eta izaerarekin ezagutuko dugu”
  8. Koldo Garcia: “GrALak, MALak eta tesiak lan handia eskatzen dute, eta, halabeharrez, idazten dugun horrek gure isla izan behar du”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Koldo Garcia: “GrALak, MALak eta tesiak lan handia eskatzen dute, eta, halabeharrez, idazten dugun horrek gure isla izan behar du”
  9. “Eskolako urmael batek eskala txikiko ekosistema bat eskaintzen du”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Eskolako urmael batek eskala txikiko ekosistema bat eskaintzen du”
  10. Loretxu Bergouignan: “Mendebaleko kultura desgorpuztu honetan, ikerketek erakusten digute oinarrizko izaite gorpuztu horren beharrezkotasuna”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Loretxu Bergouignan: “Mendebaleko kultura desgorpuztu honetan, ikerketek erakusten digute oinarrizko izaite gorpuztu horren beharrezkotasuna”
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43 (oraingoa)
  • 44
  • 45
  • 46
  • ...
  • 58
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu