• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

552 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Iratxe Retolaza: "Kultur sorkuntzak bitartekariak beharrezko ditu, kultur dinamizatzaileak, hezitzaileak eta irakasleak, euskal kulturaren sozializazioan eragingo dutenak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iratxe Retolaza: "Kultur sorkuntzak bitartekariak beharrezko ditu, kultur dinamizatzaileak, hezitzaileak eta irakasleak, euskal kulturaren sozializazioan eragingo dutenak"
  2. Txabi Arnal: "Bizitzan tristura eta porroterako momentuak badirela jakin behar du umeak, eta triste egoteko eskubidea eta motiboak badituela"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Txabi Arnal: "Bizitzan tristura eta porroterako momentuak badirela jakin behar du umeak, eta triste egoteko eskubidea eta motiboak badituela"
  3. Rakel Conde: "Ikasleen erreferente garen heinean, komunikazio modu osasungarriak garatzea oso interesgarria da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Rakel Conde: "Ikasleen erreferente garen heinean, komunikazio modu osasungarriak garatzea oso interesgarria da"
  4. Itsaso Bakedano Moreno: "Denok gara sexu-hezkuntzako erreferenteak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Itsaso Bakedano Moreno: "Denok gara sexu-hezkuntzako erreferenteak"
  5. Jokin Beristain: "Ikastetxeetan, ikasleek dituzten barne-min eta gatazka psikoemozionalak zaintzen, osatzen eta kudeatzen irakatsi beharko litzateke"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Jokin Beristain: "Ikastetxeetan, ikasleek dituzten barne-min eta gatazka psikoemozionalak zaintzen, osatzen eta kudeatzen irakatsi beharko litzateke"
  6. Miren Ibarluzea: "Gernika koadroaren beraren ibilbideei ipini nahi diegu arreta, artistekin eta interesa duen edonorekin solasean"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Miren Ibarluzea: "Gernika koadroaren beraren ibilbideei ipini nahi diegu arreta, artistekin eta interesa duen edonorekin solasean"
  7. Oskar Arantzabal: "Pandemiak, gerrek eta klima-aldaketak oinarrizko burujabetza ekonomikoaz hausnartzera gonbidatu gaituzte"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Oskar Arantzabal: "Pandemiak, gerrek eta klima-aldaketak oinarrizko burujabetza ekonomikoaz hausnartzera gonbidatu gaituzte"
  8. Aitzol Astigarraga eta Elena Lazkano: "Teoria garrantzitsua da, eta beharrezkoa, baina robotikan oinak lokatzetan sartu behar dira"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
  9. Inma Mugerza: "Potentzialki kutsatutako lurzoruen kudeaketa egokia lehentasuna da erakundeentzat eta gizartearentzat"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Inma Mugerza: "Potentzialki kutsatutako lurzoruen kudeaketa egokia lehentasuna da erakundeentzat eta gizartearentzat"
  10. Eñaut Aiartzaguena: "Arte plastikoak balioan jartzea da nire helburua"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Eñaut Aiartzaguena: "Arte plastikoak balioan jartzea da nire helburua"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 (oraingoa)
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 56
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu