• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

574 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Josu Lopez Gazpio: "Errealitatean kokatutako kimika bat erakustea da erronka"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Josu Lopez Gazpio: "Errealitatean kokatutako kimika bat erakustea da erronka"
  2. Josu Waliño: "Ez gara ohartzen Interneten nabigatzen dugunean zein garrantzitsua den gure gailua euskaraz nabigatzeko konfiguratuta egotea"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Josu Waliño: "Ez gara ohartzen Interneten nabigatzen dugunean zein garrantzitsua den gure gailua euskaraz nabigatzeko konfiguratuta egotea"
  3. Joxerra Furundarena: "Osasun-zientzietako gradu-amaierako lan horiei ikusgarritasun handiagoa eman nahi diegu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Joxerra Furundarena: "Osasun-zientzietako gradu-amaierako lan horiei ikusgarritasun handiagoa eman nahi diegu"
  4. Juan Ezeiza Gutierrez: "MoodleMoot jardunaldiak irakasleen artean jardunbide egokiak trukatzeko foro apartak dira"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Juan Ezeiza Gutierrez: "MoodleMoot jardunaldiak irakasleen artean jardunbide egokiak trukatzeko foro apartak dira"
  5. Juan Ezeiza: “Moodle-ko galde-sorten mugak irakaslearen irudimenarenak dira”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Juan Ezeiza: “Moodle-ko galde-sorten mugak irakaslearen irudimenarenak dira”
  6. Juan Ezeiza: "Moodle-ren jarduera motibagarriak sortu eta irakasleen lanerako erabilgarria izango den molde birtuala prestatzea dira ikastaro honen helburuak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Juan Ezeiza: "Moodle-ren jarduera motibagarriak sortu eta irakasleen lanerako erabilgarria izango den molde birtuala prestatzea dira ikastaro honen helburuak"
  7. Juan Manuel Villar Duro: "Edozein prozesu konplexu pentsamendu bisualarekin ordenatu eta prozesatu daiteke"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Juan Manuel Villar Duro: "Edozein prozesu konplexu pentsamendu bisualarekin ordenatu eta prozesatu daiteke"
  8. Juan Manuel Villar: "Ulertzen ez dena ezin da marraztu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Juan Manuel Villar: "Ulertzen ez dena ezin da marraztu"
  9. Juan Mari Celihueta: "Antzina, kartografia eta datu geografikoen erabilera aditu batzuen eskuetan zegoen. Gaur egun, ordea, Internet eta gailu mugikorrei esker datu geografikoak denen esku daude"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Juan Mari Celihueta: "Antzina, kartografia eta datu geografikoen erabilera aditu batzuen eskuetan zegoen. Gaur egun, ordea, Internet eta gailu mugikorrei esker datu geografikoak denen esku daude"
  10. Juankar Alonso: “Sentimendu eta emozioei leku bat egiteko, aukera gutxi eskaintzen ditu egungo hezkuntzak”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Juankar Alonso: “Sentimendu eta emozioei leku bat egiteko, aukera gutxi eskaintzen ditu egungo hezkuntzak”
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38 (oraingoa)
  • 39
  • 40
  • 41
  • ...
  • 58
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu