• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

553 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Ibai Redondo: “Ikasleen ahalduntzea, autonomia eta ikuspegi kritikoa sustatu behar du ebaluazio hezitzaileak”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ibai Redondo: “Ikasleen ahalduntzea, autonomia eta ikuspegi kritikoa sustatu behar du ebaluazio hezitzaileak”
  2. “Generoarekin zerikusia duten hainbat uste, jarrera zein jokabide deseraikitzea da helburuetako bat”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Generoarekin zerikusia duten hainbat uste, jarrera zein jokabide deseraikitzea da helburuetako bat”
  3. Ibai Fresnedo: “Sexualitatea pertsonaren dimentsio bat baino gehiago da: garena da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ibai Fresnedo: “Sexualitatea pertsonaren dimentsio bat baino gehiago da: garena da"
  4. Arantza Elgezabal: “Ikasteko berariazko zailtasunak dituzten ikasleen % 1 edo % 2 baino ez da detektatzen”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Arantza Elgezabal:  “Ikasteko berariazko zailtasunak dituzten ikasleen % 1 edo % 2 baino ez da detektatzen”
  5. Alfredo Gil: “Berritzaile eta sortzaile izatea errazegi eskatzen zaigu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Alfredo Gil: “Berritzaile eta sortzaile izatea errazegi eskatzen zaigu”
  6. Mireia Rodriguez: “Haur bakoitza bakarra eta errepikaezina da; beraz, gela ere bakarra eta errepikaezina da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Mireia Rodriguez: “Haur bakoitza bakarra eta errepikaezina da; beraz, gela ere bakarra eta errepikaezina da”
  7. Miel Mari Imaz: “Ikaskuntza prozesuan egoera ezberdinei aurre egiteko gaitasuna da neurtu beharrekoa”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Miel Mari Imaz: “Ikaskuntza prozesuan egoera ezberdinei aurre egiteko gaitasuna da neurtu beharrekoa”
  8. Nerea Lopez : “Ebaluazioan ere ikaslea subjektu aktibo bilakatu behar dugu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Nerea Lopez : “Ebaluazioan ere ikaslea subjektu aktibo bilakatu behar dugu”
  9. “Analisia eta pentsamendu kritikoa garatzea funtsezkoa da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Analisia eta pentsamendu kritikoa garatzea funtsezkoa da”
  10. “Ikasleekin konpetentzia digitala lantzeko beharraren eta moduaren inguruko kontzientzia piztea da helburua”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Ikasleekin konpetentzia digitala lantzeko beharraren eta moduaren inguruko kontzientzia piztea da helburua”
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32 (oraingoa)
  • 33
  • 34
  • 35
  • ...
  • 56
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu