• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

554 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Iñaki Peña: “Bat-batean, zaurgarriak eta hauskorrak garela konturatu gara”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñaki Peña:  “Bat-batean, zaurgarriak eta hauskorrak garela konturatu gara”
  2. Inazio Retegi Saizar: "Pedagogia 3.0 etorkizunerako egitasmo garrantzitsua dela pentsatzen dut"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Inazio Retegi Saizar: "Pedagogia 3.0 etorkizunerako egitasmo garrantzitsua dela pentsatzen dut"
  3. Inhar Agirrezabal Saenz de Santamaria: "Euskararen lurretan kalitatezko arkitektura egon badagoela erakutsi nahi izan dugu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Inhar Agirrezabal Saenz de Santamaria: "Euskararen lurretan kalitatezko arkitektura egon badagoela erakutsi nahi izan dugu"
  4. Iñigo Balerdi Urrestarazu: "Gaitasun digitalak lantzeko ikasleak teknologia digitalen erabileran hezi behar dira"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñigo Balerdi Urrestarazu: "Gaitasun digitalak lantzeko ikasleak teknologia digitalen erabileran hezi behar dira"
  5. Iñigo Gebara Grazenea: "Ikastetxe gehienetan, galdetuko bagenu, software librearen aldeko apustua egingo lukete"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñigo Gebara Grazenea: "Ikastetxe gehienetan, galdetuko bagenu, software librearen aldeko apustua egingo lukete"
  6. Iñigo Gebara: “Ikasleei gaiak aurkezterakoan itxurak garrantzi handia du”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñigo Gebara: “Ikasleei gaiak aurkezterakoan itxurak garrantzi handia du”
  7. Iñigo Gebara: “Software itxia erabilita gure ikasleen datuak enpresen menpe daude; eta ezin da ikusi atzean zer dagoen”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñigo Gebara: “Software itxia erabilita gure ikasleen datuak enpresen menpe daude; eta ezin da ikusi atzean zer dagoen”
  8. Iñigo Lopez Gazpio: “Arduinoren filosofia “zuk zeuk egin” planteamenduarekin bat dator”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñigo Lopez Gazpio: “Arduinoren filosofia “zuk zeuk egin” planteamenduarekin bat dator”
  9. Iñigo Retolaza Eguren: “Aurreiritzi, epaiketa eta baieztapen gutxiago eta galdera gehiago behar dira”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñigo Retolaza Eguren: “Aurreiritzi, epaiketa eta baieztapen gutxiago eta galdera gehiago behar dira”
  10. Iñigo Urrutia Libarona: "Euskara ofizial deklaratzeak ez du esan nahi normalizazioa egindakotzat hartuko denik"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iñigo Urrutia Libarona: "Euskara ofizial deklaratzeak ez du esan nahi normalizazioa egindakotzat hartuko denik"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29 (oraingoa)
  • 30
  • 31
  • 32
  • ...
  • 56
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu