• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

552 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Felipe Murillo Egiguren: "Tamalez, gure gizartean, musikaren irakaskuntzak ez dauka izan beharko lukeen balioa"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Felipe Murillo Egiguren: "Tamalez, gure gizartean, musikaren irakaskuntzak ez dauka izan beharko lukeen balioa"
  2. Felix Arrieta: “Gure gizarte ongizateak pertsonaren duintasunean eta eskubideetan oinarritu beharko luke”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Felix Arrieta: “Gure gizarte ongizateak pertsonaren duintasunean eta eskubideetan oinarritu beharko luke”
  3. Fernando Juarez: “Mahai sektorial baten beharra dago belaunaldi aldaketari nola aurre egin hausnartzeko”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Fernando Juarez: “Mahai sektorial baten beharra dago belaunaldi aldaketari nola aurre egin hausnartzeko”
  4. Fernando Mijangos: “Hondakinen birziklapenari dagokionez, egoera penagarria da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Fernando Mijangos: “Hondakinen birziklapenari dagokionez, egoera penagarria da”
  5. Floren Aoiz Monreal: "Galdetu behar diogu gure buruari zeren arabera eraikitzen ahal den espektatiba eta ilusio partekatu bat Euskal Herrian"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Floren Aoiz Monreal: "Galdetu behar diogu gure buruari zeren arabera eraikitzen ahal den espektatiba eta ilusio partekatu bat Euskal Herrian"
  6. Galder Gonzalez: "Azken helburua ezagutza librea indartzea da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Galder Gonzalez: "Azken helburua ezagutza librea indartzea da"
  7. Ganix Gesalaga: "Sarri, gehiago ikasten da berdinen artean; hizkuntza berdina erabiltzeaz gain, zailtasun, kezka eta helburuak ere elkarbanatzen direlako"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Ganix Gesalaga: "Sarri, gehiago ikasten da berdinen artean; hizkuntza berdina erabiltzeaz gain, zailtasun, kezka eta helburuak ere elkarbanatzen direlako"
  8. Garazi Labaka: "Beste partaideekin lantzen dituzun harremanak dira rolaren mundutik gehien erakartzen nauena"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Garazi Labaka: "Beste partaideekin lantzen dituzun harremanak dira rolaren mundutik gehien erakartzen nauena"
  9. Garazi Zabaleta Mendizabal: “Flipped classroom ereduak ikaslearen konpromisoan eragin zuzena du”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Garazi Zabaleta Mendizabal: “Flipped classroom ereduak ikaslearen konpromisoan eragin zuzena du”
  10. Garazi Zabaleta Mendizabal: "Hezkuntzara bideratutako bideo-ekoizpenen egokitasuna landuko dugu ikastaroan"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Garazi Zabaleta Mendizabal: "Hezkuntzara bideratutako bideo-ekoizpenen egokitasuna landuko dugu ikastaroan"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22 (oraingoa)
  • 23
  • 24
  • 25
  • ...
  • 56
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu