• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

552 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. Iker Villanueva eta Loitzun Izaola: "Ikastaroaren helburua ikasleek tendinopatien diagnostiko eta tratamenduaren inguruan azken urteotan eman diren aldaketei buruzko informazioa eskuratzea da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Iker Villanueva eta Loitzun Izaola: "Ikastaroaren helburua ikasleek tendinopatien diagnostiko eta tratamenduaren inguruan azken urteotan eman diren aldaketei buruzko informazioa eskuratzea da"
  2. Amagoia Lauzirika: "Jende aurrean agertzen garenean pertsona zaurgarri batean bihurtzen gara; oso galduta sentitzen gara eta beldur guztiak agertzen dira"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Amagoia Lauzirika: "Jende aurrean agertzen garenean pertsona zaurgarri batean bihurtzen gara; oso galduta sentitzen gara eta beldur guztiak agertzen dira"
  3. Aitzole Araneta, Iñaki Goñi eta Beatriz Sever: "Transexualitatea kultura guztietan eta aro historiko guztietan eman den errealitatea bada ere, hauxe da txikitatik entzun eta lagunduta izan den lehen belaunaldia"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Aitzole Araneta, Iñaki Goñi eta Beatriz Sever: "Transexualitatea kultura guztietan eta aro historiko guztietan eman den errealitatea bada ere, hauxe da txikitatik entzun eta lagunduta izan den lehen belaunaldia"
  4. Abel Camacho: “Txarretik ona atera behar genuke, edo behintzat, saiatu derrigorrean egin beharreko lan horretatik gure hezkuntza-praktika hobetzen"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Abel Camacho: “Txarretik ona atera behar genuke, edo behintzat, saiatu derrigorrean egin beharreko lan horretatik gure hezkuntza-praktika hobetzen"
  5. "Mitoak batez ere supergaitasunaren inguruan sortu dira, eta horiek adimen gaitasun handien ikuspegi estereotipatu bat izatera eramaten gaituzte"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Mitoak batez ere supergaitasunaren inguruan sortu dira, eta horiek adimen gaitasun handien ikuspegi estereotipatu bat izatera eramaten gaituzte"
  6. Aitor Salaberria: "Naturazaleek elkar ezagutzetik elkarrekin aritzera salto egitea erraztu nahi dugu; hitz bitan, sinbiosia sustatu"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Aitor Salaberria: "Naturazaleek elkar ezagutzetik elkarrekin aritzera salto egitea erraztu nahi dugu; hitz bitan, sinbiosia sustatu"
  7. Anartz Ormaza: "Arnasguneen garapen jasangarrirako argi apur bat eman nahiko genuke"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Anartz Ormaza: "Arnasguneen garapen jasangarrirako argi apur bat eman nahiko genuke"
  8. Josu Labaka: “Udalerri euskaldunak benetan garatzea da arnasguneen izaerari eusteko bide bakarra”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Josu Labaka: “Udalerri euskaldunak benetan garatzea da arnasguneen izaerari eusteko bide bakarra”
  9. Imanol Esnaola: "Arnasguneak gure herriak behar duen osagai garrantzitsu baten eragile bihurtu dira: profesional talentudunak eta konprometituak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Imanol Esnaola: "Arnasguneak gure herriak behar duen osagai garrantzitsu baten eragile bihurtu dira: profesional talentudunak eta konprometituak"
  10. Garikoitz Goikoetxea: "Arnasguneen garapenean berebiziko garrantzia du garapen sozialak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    Garikoitz Goikoetxea: "Arnasguneen garapenean berebiziko garrantzia du garapen sozialak"
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • ...
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22 (oraingoa)
  • 23
  • 24
  • 25
  • ...
  • 56
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu