• Saioa hasi
  • Izena eman
UEU
  • Jarduera akademikoa
    • Ikastaroak
    • Graduondokoak
    • Jardunaldiak
    • Udako ikastaroak
      • Udako IKASTAROAK 2023
      • Udako IKASTAROAK 2022
      • Udako IKASTAROAK 2021
      • Udako IKASTAROAK 2020
      • Udako IKASTAROAK 2019
      • Udako IKASTAROAK 2018
      • Udako IKASTAROAK 2017
      • Udako IKASTAROAK 2016
      • Udako IKASTAROAK 2015
      • Udako IKASTAROAK 2014
      • Udako IKASTAROAK 2013
      • Udako IKASTAROAK 2012
      • 52. Udako Ikastaroak
      • Udako Ikastaroak 2024
      • Udako Ikastaroak 2025
    • Matrikulazio araudia
  • Modelo orria
  • UEU
    • Nor gara
      • Berdinzaletasuna
    • kontaktua
    • Historia
    • Lantaldea
    • Bazkide egin UEUn
    • Egin zaitez bazkide
  • Komunikazioa
    • Elkarrizketak
    • Harpidetu buletinera
    • Albisteak
    • Bideoak
    • Ikerl(h)ari podcasta
    • Guri buruz medioetan
  • Komunitatea
    • Irakasleak eta egileak
    • Talde eragilea
    • Sailburuak
    • Bazkideak
    • Erakunde/Elkarteak
  • Argitaletxea
    • Aldizkariak
      • Aldiri
      • Uztaro
      • Kondaira
      • Osagaiz
    • Gurekin argitaratu
      • Liburugintza deialdia 2022
      • Unibertsitate-liburuen sorkuntza sustatzeko diru-poltsa
      • Liburugintza deialdia 2025
    • Liburutegi librea
    • Bestelakoak
    • Nobedadeak
    • Liburuak
  • Irisgarritasuna
  • Ekosistema teknologikoa
    • Ikasteko
    • Irakasteko
    • Ikertzeko
  • Bilaketa
  • Ohar legala
  • Cookie-politika
  • Podcastak
    • Ikerl(h)ari
      • Irudiak
  • Iragarkiak
  • Txiotesia
    • Txiotesia 7
      • Txiotesia7: datuak
    • Txiotesia 6
    • Txiotesia 5
      • txiotesia5: datuak
    • Txiotesia 4
      • txiotesia4: datuak
    • Txiotesia 3
      • txiotesia3: datuak
    • Txiotesia 2
      • txiotesia2: datuak
    • Txiotesia 1
      • txiotesia1: datuak
    • Txiotesi bilaketa
    • Aurreko edizioetako irabazleak
  • Agenda
  • Ikergazte
Bilaketa aurreratua…
  1. Hasiera
warning Warning: You have accessed the Plone backend through its Classic UI frontend.

If you want to use Plone's new frontend Volto instead:
  • Install Volto, if not already installed.
  • Start Volto, if not already started.
  • Visit the Volto frontend.
For more information, please read the documentation for how to Install Plone from its packages and refer to the full Volto documentation Frontend.

Bilaketaren emaitzak

552 elementuk betetzen dituzte zure irizpideak.
Emaitzak filtratu
Elementu mota
Sortze-data
Ordenatu
  • errelebantzia
  • data (berriena lehenengo)
  • alfabetikoki
  1. “Gure lana teknologiaren erabilera osasuntsu eta kontziente bat bultzatzea da”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Gure lana teknologiaren erabilera osasuntsu eta kontziente bat bultzatzea da”
  2. "Harreman osasuntsuan denon beharrak dira inportanteak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Harreman osasuntsuan denon beharrak dira inportanteak"
  3. "Helburu orokorra hiztegi historikoen digitalizazio lan-fluxua garatu eta ebaluatzea izan da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Helburu orokorra hiztegi historikoen digitalizazio lan-fluxua garatu eta ebaluatzea izan da"
  4. "Herri hezitzailearen filosofiak mahai gainean jartzen duena da hezkuntza ez izatea bakarrik familia eta ikastetxeen ardura"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Herri hezitzailearen filosofiak mahai gainean jartzen duena da hezkuntza ez izatea bakarrik familia eta ikastetxeen ardura"
  5. "Hezkuntza soziolinguistikoaren gainean gizarte-elkarrizketa zabala sustatzeko unea iritsi da"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Hezkuntza soziolinguistikoaren gainean gizarte-elkarrizketa zabala sustatzeko unea iritsi da"
  6. "Ikas-espazioak atsegina, osasuntsua, funtzionala eta esperimentatzeko aukera ematen diguna izan behar du"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Ikas-espazioak  atsegina, osasuntsua, funtzionala eta esperimentatzeko aukera ematen diguna izan behar du"
  7. "Ikasketetan zailtasunak agertzen direnean goazen denon artean haurraren onurarako ados jarri eta ildo beretik lan egitera"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Ikasketetan zailtasunak agertzen direnean goazen denon artean haurraren onurarako ados jarri eta ildo beretik lan egitera"
  8. "Ikasleak ekile eta kontzientziadunak, izpiritu kritikoa dutenak nahi genituzke, jendartean eragile izanen direnak"
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    "Ikasleak ekile eta kontzientziadunak, izpiritu kritikoa dutenak nahi genituzke, jendartean eragile izanen direnak"
  9. “Ikaslearen konpetentziaren garapena bermatu nahi badugu, ezin dugu ezagutzak ebaluatzen bakarrik jarraitu”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Ikaslearen konpetentziaren garapena bermatu nahi badugu, ezin dugu ezagutzak ebaluatzen bakarrik jarraitu”
  10. “Ikasleekin konpetentzia digitala lantzeko beharraren eta moduaren inguruko kontzientzia piztea da helburua”
    Non kokatuta Komunikazioa / Albisteak
    “Ikasleekin konpetentzia digitala lantzeko beharraren eta moduaren inguruko kontzientzia piztea da helburua”
  • < Aurreko 10 elementuak
  • 1
  • 2
  • 3 (oraingoa)
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ...
  • 56
  • Hurrengo 10 elementuak >
Bilaketa emaitzen RSS jariora harpidetu