Udako Ikastaroak :: Soziologia, Publizitatea eta marketina
Mintegia Nazio markagintza. Nola transmititu gure balioa liburuan oinarrituko da eta nazio marka zergatik nolakoa eta nola galderei erantzungo die.
Ikuspegi teoriko eta praktikoa uztartuko dira bertan eta nazio marka sortzeko bidai-orriaren trazu nagusiak marrazteko asmoz gako hauek landuko ditugu:
Parte-hartzaileen artean arlo oso ezberdinetako aditu, aritu eta interesdunak izango ditugu eta horrela gaiak eskatzen duen ikuspegi anitz eta poliedrikoa izatea bermatuko dugu.
PuntuEUS Fundazioko komunikazio-arduraduna.
Artearen Historian doktorea, UPV/EHUko Letren Fakultatean Artearen Historian irakaslea da. Honekin batera arte komisariotza, kritika eta ikerkuntza uztartzen ditu.
Zuzenbidean lizentziaduna. Komunikazioan graduondoa. Hamar urtez erakunde eta enpresa ezberdinen marketing eta komunikazio sailetan zein publizitate agentzietan komunikazio teknikari, arduradun edo marka estrategia aditu bezala aritu da (besteak beste Panda Software, Gamesa, Xabide, Lea Artibai Ikastetxea, Durangoko Azoka eta AZK agentzian). Egun, BURUTU komunikazio eta publizitate agentziaren bazkide sortzailea eta kudeatzailea da. Branding eta marka estrategiak lantzen ditu Euskal Herriko zein atzerriko enpresa eta erakunde ezberdinentzat.
Biologoa, Euskal Herriko Laborantza Ganbarako koordinatzailea, UEUkidea.
Filologian lizentziatua, Gaindegiako koordinatzailea, UEUkidea.
Twitter: @imanolesna
Ahize.AEK Hizkuntza Aholkularitzan Teknikaria. Soziologian Lizentziatua. Tokiko garapen eta berdintasun politiketan eta Komunikazioa Erakundeetan aditua.
Ikusentzunezko komunikazioan lizentziaduna. Hazitik Hozieko kidea (Baztango tokiko garaperako elkarte herritarra). Baztango alkatea
09:00-09:15 Saioren nondik norakoak aurkeztea eta espektatibak argitzea.
09:15-09:30 Nazio-marka(gintza) gako nagusiak kokatzea.
09:30-11:00 Nazio Markari hiru begirada.
11:00-11:30 Atsedenaldia
11:30-12:20Praktika eredugarriak: zer ikasi.
12:20-13:00 Nazio marka zergatik, nola nolakoa eta nola Kulturatik.
13:00 Bazkaltzeko tartea
15:00-15:40 Nazio marka zergatik, nola nolakoa eta nola lurralde garapenetik.
15:40-16:40 Nazio marka(gintza) hitzetatik ekintzetara ikuspegi operatiboa.
16:40-17:40 Nazio marka(gintza) lanketa kolektiboa.
17:40-18:00 Azken ondorioak eta aurrera begirakoak.
Aurkezpenak. Mahai-inguruak. Elkarrizketak. Lantaldeak. Ideien mapak eta beste hainbat parte hartze teknika.
Ordua | Edukiak | Irakaslea |
---|---|---|
09:00-09:15 |
Saioren nondik norakoak aurkeztea eta espektatibak argitzea.
|
|
09:15-09:30 |
Nazio-marka(gintza) gako nagusiak kokatzea.
|
|
09:30-11:00 |
Nazio Markari hiru begirada.
|
|
11:00-11:30 |
Atsedenaldia. |
|
11:30-12:20 |
Praktika eredugarriak: zer ikasi.
|
|
12:20-13:00 |
Nazio marka zergatik, nola nolakoa eta nola Kulturatik.
|
|
13:00-15:00 |
Bazkaltzeko tartea. |
|
15:00-15:40 |
Nazio marka zergatik, nola nolakoa eta nola lurralde garapenetik.
|
|
15:40-16:40 |
Nazio marka(gintza) hitzetatik ekintzetara ikuspegi operatiboa.
|
|
16:40-17:40 |
Nazio marka(gintza) lanketa kolektiboa.
|
|
17:40-18:00 |
Azken ondorioak eta aurrera begirakoak. |