Irakasleen formakuntza :: Hezkuntza, Pedagogia, Psikologia

241 Psikomotrizitatea haurreskolan

  • Izaera: Presentziala
  • Ordu kopurua: 20.00 ordu
  • Matrikula-epearen hasiera: 2009(e)ko urriaren 1a
  • Matrikula-epearen bukaera: 2009(e)ko urriaren 19a

Ikastaro hau astelehen eta asteazkenetan (urriak 19, 21, 26, 28 eta azaroak 2, 4, 9, 11) izango da

Psikomotrizitateak 0-2 urte artekoen garapenean duen garrantzia aztertu eta hezkuntzan izan dezakeen aplikazioa landuko da ikastaro honetan.

Irakaslea

Helburuak

  • Psikomotrizitate praktikak hezkuntzan izan dezakeen aplikazioa ezagutzea
  • Praktika honek umearen heldutasun neurofisiologikoan eta psikologikoan eragin dezakeen onura aztertzea
  • Umeak bere adierazpen psikomotorea harremanean eta komunikazioan eraldatu dezakeen behatzea.

Edukiak

  • Psikomotrizitateari buruzko espektatibak eta aurretiazko ideiak: psikomotrizitatea eta hezkuntza , garapena eta garapenean eskuartzea, berezko jarduera eta jolasa, jolasa eta psikomotrizitatea, gela eta sala, hezitzailea eta psikomotrizista eta azkenik, garapena, haziera, heltzea eta ikastea eta ikastaroaren metodologiaren eta antolamenduaren aurkezpena.
  • Psikomotrizitatearen dimentsio ebolutiboa: erreflexuetatik borondatezko jardueretara, oinez hastea eta eskuaren meneramena, emozioak eta giza harremanak, hizkuntza eta pentsamendua, lehen haurtzaroaren funtzioa eta azkenik, berezko jarduera eta jarduera didaktikoa.
  • Psikomotrizitatearen dimentsio didaktikoa: abiapuntua: haurra eta inguru psikomotorea, helburuak: komunikazioa, sormena eta pentsamendua. Ezinbesteko baldintza: segurtasuna eta oreka, inguru fisikoa: antolaketa, uneak, denbora, materiala, jardueren bilakaera, haurren produkzio eta gure eskuartzearen mailak: sentso-motorea, aurre-sinbolikoa eta sinbolikoa eta azkenik, giza-ingurua: psikomotrizistaren jarrerak eta zereginak
  • Lehen urteko psikomotrizitatea: ama jarduera, harremana eta emozioak, hizkuntzaren erabilera, bakarkako trataera eta arreta paraleloa
  • Bigarren urteko psikomotrizitatea: bertikaltasunaren bidean: buruaren meneramena, jesartzea, tatarrez eta lau katuka egitea eta oinez hastea, psikomotrizitate gelaren antolakuntza horizontala, jarduera sentsorimotorea, harremana eta emozioak eta azkenik hizkuntzaren erabilera
  • Normaltasuna eta garapen nahasteak lehen haurtzaroan

Metodologia

Metodologia praktikoa - partehartzailea izango da, honetarako hainbat dinamika erabiliko dira.

Nori zuzendua

Haurreskoletako hezitzaileei

Matrikulaziorako argibideak

Haurreskolen Partzuergoa: 943821759

Babesleak

  • ez dago

Etiketak

apatxin, ueu, psikomotrizitatea, haurreskola, komunikazioa, haur, ikastaro

Copyright @ 2019 UEU -- Bisitariak: 683568

Gure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu zure nabigazio-esperientzia hobetzeko eta eduki eta funtzio berezituak eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Argibide gehiago eskuratzeko: cookie-politika.