Irakasleen formakuntza :: Hizkuntzalaritza, Glotodidaktika, Hezkuntza
Matrikulazio epea: 2020ko irailaren 1etik irailaren 15era, biak barne. IRAKASLEGUNEA atarian
Indarrean den hezkuntza curriculumak zehazten duenez, arazo-egoeretan oinarritutako irakaskuntzaren aplikazioak mesede egiten dio ikasketa esanguratsuari. Nolanahi ere den, nahasi egin ohi dira arazo-egoeretan oinarritutako irakaskuntza, proiektuetan oinarritutakoa... Bada,ikastaro honetan zalantza horiek argitzea da xede nagusia, bai eta ikastaroan landutakoaren arabera nork bere ikastetxean inplementatzeko moduko sekuentzia-didaktiko bat sortzea ere.
Itzulpengintzan doktorea, UPV/EHUko IXA taldeko ikerlaria Lengoaia eta Sistema Informatikoak Sailean. Ikerlerro nagusia: ezagutza linguistikoaren garapena eta integrazioa itzulpen automatikoko sistemetarako, eta hauen ebaluazioa.
unibertsitatea.net atarian duzue irakasleari egindako elkarrizketa.
Hispaniar Filologia doktorea. UPV/EHU irakasle atxikia.
Itzulpengintza eta interpretazioan doktorea, masterra Euskal Fililogia eta Hizkuntzalaritzan,Bordeleko Unibertsitateko lektorea. UPV/EHU irakaslea.
Euskal Filologian doktorea. UPV/EHUko irakaslea.
- Arazo-egoerak: ikasleen beharrizanen azterketan oinarritutako arazoen diseinua. Testuinguru komunikatiboa zehaztearen garrantzia.
- POI (Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza) / PBL (Project Based Learning): hizkuntzaren lanketa testuinguratua, hizkuntza gainerako jakintza-eremuekin batera landuz. Non kokatzen da hizkuntz zuzentasuna metodologia honekin?
- Oinarrizko konpetentziak: hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia eta gainerako konpetentziak EAEko bi hizkuntza ofizialetan zein atzerriko hizkuntzan.
- Zeharkako gaitasunak: proiektuak eta arazoak lantzeak zeharkako gaitasunen irakaskuntza ahalbidetuko du (Hitzez, hitzik gabe eta modu digitalean komunikatzeko konpetentzia; Ikasten eta pentsatzen ikasteko konpetentzia, besteak beste).
Ikastaroa online motakoa izango da, eta ikastaroa emateko Moodle irakaskuntza-plataforma batean oinarrituta dagoen UEUko Ikasgela Birtuala erabiliko da.
Halatan, ikastaroak alde teorikoa eta praktikoa uztartuko ditu, ikaskuntza-prozesuari eta gaitasunei garrantzia handia eskainiz. Funtsean, “eginez ikastea” da ikastaroaren planteamendua. Lehenik eta behin, egiten dugunaren gaineko hausnarketatik abiatuta, ereduak aztertu eta taldekideen arteko eztabaida bideratuta nork bere proiektua sortuko du eta besteenak aztertu eta iradokizunak egingo ditu. Zehazki, arazo-egoerak eta proiektuak sortzen oinarritutako metodologiak erabiliko dira, hartara praktikaren bidez jasoko du nola egiten den lan metodologia honetan. Gainera, metodologia honek sustatu egiten du ikaslea gai izatea, praktikaren inguruko hausnarketan oinarrituta, ikasgelan ikaskuntza-prozesuak ikertzeko, berritzeko, garatzeko eta ebaluatzeko.
Eskaera telematikoki egingo da, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko aplikaziora jota, IRAKASLEGUNEA atarian. Ikastetxe publikoetako nahiz itunpeko ikastetxeetako langileak sar daitezke han.
Eusko Jaurlaritza.Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa saila