Irakasleen formakuntza :: Hezkuntza, Informatika

Metodologia aktiboak eta konpetentziei buruzko ebaluazioa Moodle 3.5

  • Izaera: Presentziala
  • Ordu kopurua: 10.00 ordu

 

Irakaslea

Helburuak

  • Moodle 3.1tetik 3.5era dauden aldaketak.
  • Ebaluazioa egiteko tresnak nola erabili: autoebaluazioa, koebaluazioa, e.a.
  • Taldeak osatzeko tresnak moodle 3.5ean.
  • Talde-lana nola egin moodle 3.5ean.

 

Edukiak

  • Moodle 3.1tetik 3.5era dauden aldaketak.
  • Konpetentzien trataera moodle-n (soilik teorikoa izango litzateke konpetentziak plataforman oraindik egokitu ez direlako).
  • Errubrikak
  • Taldeak eta taldekatzeak
  • Ebaluazioa egiteko tresnak: zeregina, galdetegia, ikastaroa, elkarren ebaluazioa tailerrarekin...
  • Jarduera-osaketa, baldintzapena eta dominak
  • Posibilitate berriak modulu eta galdera ezestandarrekin: bideo interaktiboa, jolasak, karta-jokoak, denbora-lerroak, flashcard...

Metodologia

  • Teoriko-praktikoa izango da.
  • Partaide bakoitzak bere ikastaroa izango du ikasitakoak praktikan jartzeko.

Nori zuzendua

Irakaskuntza online ematen duten irakasle eta teknikariak, denak 3.1era ohituak baina 3.5 erabili gabe

Oharrak

Ikaskuntza birtual eta digitalizatuen LHIIrekin (BirtLH) hitzartutako ikastaroa

Etiketak

moodle, hezkuntza, irakaskuntza, ebaluazioa

Copyright @ 2019 UEU -- Bisitariak: 683568

Gure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu zure nabigazio-esperientzia hobetzeko eta eduki eta funtzio berezituak eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Argibide gehiago eskuratzeko: cookie-politika.