Irakasleen formakuntza :: Informatika, Internet, Telekomunikazioa

420 Moodle plataforma kudeatzen II

  • Izaera: On-line
  • Ordu kopurua: 20.00 ordu
  • Matrikula-epearen hasiera: 2009(e)ko ekainaren 24a
  • Matrikula-epearen bukaera: 2009(e)ko irailaren 15a

Irakaslea

Helburuak

  • Plataformaren kudeaketa-baliabideak ezagutzea.
  • Plataforma kudeatzeko baliabideak aztertu eta erabiltzen ikastea.
  • Kudeaketa-baliabideek eskaintzen dituzten aukeren ondorioez jabetzea eta norberaren neurrirako erabakiak hartu ahal izatea.

Edukiak

  • Autentifikazioa: eskuz, e-postaz, datu-basea…Erabiltzaileak.
  • Rolak, gaitasunak eta baimenak.
  • Ikastaroak: gehitu/editatu, matrikula, berezko ezarpenak…
  • Kalifikazioak: ezarpen orokorrak, kategoriak, elementuak, helburuak, txostena.
  • Hizkuntza: ezarpenak, edizioa eta paketeak.
  • Moduluak: jarduerak, blokeak eta iragazkiak.Segurtasuna.
  • Itxura: itxurak aukeratu, egutegia, HTML editorea…
  • Hasiera-orria: ezarpenak, rolak, fitxategiak.
  • Zerbitzaria: e-posta, jarioak, estatistikak.
  • Txostenak: segurtasun-kopiak, ikastaroaren ikuspegi orokorra, agerraldiak, segurtasunaren ikuspegi orokorra.

Metodologia

Ikastaroan zehar alderdi teorikoa eta praktikoa uztartu nahi dira. Kudeaketa-baliabideen azterketaren ondoren, ikastaroaren amaieran parte hartzaileek ezarpen jakin batzuen arabera garatu beharko dute Moodle instalazio bat. Horretarako, funtsezkoa izango da hainbat instalaziotan egingo den praktika eta horri buruzko gogoeta.

Nori zuzendua

Moodle-ri buruzko oinarrizko ezagutza duen irakasle guztiei.

Matrikulaziorako argibideak

Hezkuntza Sailaren webgunera jo: GARATU 09/10

Babesleak

  • Hezkuntza Saila

Etiketak

moodle, garatu, ikt, online irakaskuntza, internet

Copyright @ 2019 UEU -- Bisitariak: 683568

Gure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu zure nabigazio-esperientzia hobetzeko eta eduki eta funtzio berezituak eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Argibide gehiago eskuratzeko: cookie-politika.