Irakasleen formakuntza :: Hezkuntza

PBL: Ikasgeletan tailerrak nola landu

  • Hasiera-data: 2017(e)ko azaroaren 7a
  • Amaiera-data: 2017(e)ko azaroaren 21a
  • Tokia: Ikasgela Birtuala
  • Ordutegia: Astean zehar. 00:00-24:00
  • Izaera: Erdi presentziala
  • Ordu kopurua: 12.00 ordu
  • Matrikula-epearen hasiera: 2017(e)ko urriaren 2a
  • Matrikula-epearen bukaera: 2017(e)ko urriaren 6a

Ikastaro honetan irakaskuntza-ikaskuntza prozesua esanguratsua egiteko proiektuetan oinarritutako ikaskuntza metodologiaren (PBL) nondik norakoak ikasi eta praktikara eramango dituzu. Ikastaroan nabarmenduko den metodologia praktikoa izango da, norberaren lana oinarritzat hartuz. Nahiz eta ikastaroa on-line izan, lan kooperatiboa eta irakasleen arteko praktika zein iritzien elkartrukea sustatuko da.

Aurrez aurreko saioak: azaroaren 7an eta 21ean (17:30-20:30)

 

Irakaslea

  • Itziar Uriarte Crespo

    Psikopedagogian lizentziatua.  Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan, Batxilergoan, Lanbide Heziketan eta Hizkuntzen Irakaskuntzan irakasle gisa aritzeko gaitzen duen Unibertsitate Masterra.

    unibertsitatea.net atarian duzu irakasleari egindako elkarrizketa.

Helburuak

  • Proiektuetan oinarritutako ikaskuntzaren metodologiaren abantailak ezagututa, modu horretan lan egiteko gogoa eta nahia piztea.
  • Proiektuetan oinarritutako ikaskuntza (PBL) metodologia praktikan jartzean, jakintza teoriko-pedagogikoetan oinarritutako irizpideak garatzea.
  • Gaitasunetan oinarritutako proiektu- edo tailer-diseinuak egitea.
  • Tailerrak edo proiektuak diseinatzean, onura pedagogikoak baliatzeko gai izatea.

Edukiak

  • Ikaskuntza esanguratsuaren paradigma. Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (PBLa) gaitasunak garatzeko metodologia. Zergatik metodologia aldaketa?
  • PBLaren egitura eta planifikazioa: zehar konpetentziak eta diziplina barruko konpetentziak (curriculuma), ebaluazioa, erronka eta azken produktua, ekintza edo betebeharrak, hedapena, baliabideak, IKT tresnak eta taldekatze-motak.
  • Ikaskuntza kooperatiboa eta ikas-komunitateak: taldekatzea, sozializazioa, elkarlana, ikerketa (jakin-mina zein aurrezagutzetatik abiatuta) eta irakasle-gida edo irakasle-tutore rola.
  • Ebaluazio jarraia, ebaluazio globala, ebaluazio errubrika, portfolioa, ikas-egunerokoa, ebaluatzeko elkarrizketa eta galdetegia.

 

Metodologia

Ikastaroa b-learning motakoa izango da eta, horretarako, Moodle irakaskuntza-plataforma batean oinarrituta dagoen UEUren ikasgela birtuala erabiliko da. Erabiliko den metodologia ahalik eta praktiko zein kooperatiboa izango da. Parte-hartzaileek proiektu bidezko metodologia erabiltzen ikasiko dute horrelako metodologia mota erabiltzen, hain zuzen ere. Parte-hartzaileek haien aurrezagutza zein esperientziatik abiatuta eta astez aste ikasitakoarekin beraien klaseetan inplementatuko duten proiektua diseinatuko dute. ekin batera.

 

 

Nori zuzendua

Adunako Herri Eskokako irakasleei zuzendua

Etiketak

ikastaroak, PBL, proiektuak, metodologia, Aduna, 2017

Copyright @ 2019 UEU -- Bisitariak: 683568

Gure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu zure nabigazio-esperientzia hobetzeko eta eduki eta funtzio berezituak eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Argibide gehiago eskuratzeko: cookie-politika.