Ikastaroak :: Hezkuntza

Psikomotrizitatea lantzearen ondorioak irakaskuntzan, haurren garapenean

  • Izaera: Presentziala
  • Ordu kopurua: 6.00 ordu
  • Matrikula-epearen hasiera: 2011(e)ko irailaren 12a
  • Matrikula-epearen bukaera: 2011(e)ko urriaren 27a

Ama ikastolako eta lehen mailako haurrekin, zer da psikomotrizitatea lantzea? Zer da lantzen? Zein ondorio ditu haurraren garapenean? Erakasleek psikomotrizitatea betidanik landu dute. Loturak zehaztea gai horien inguruan interesgarria dirudi haurraren garapena sendotzeko gisan.

Irakaslea

  • Maitena Etxeberri Etxeberri

Helburuak

  • Motrizitate orokorra (koordinaketa eta oreka), gorputzaren ezagutza eta norberaren kontzientziaz ohartzea.
  • Motrizitate fina eta grafo-motrizitatea lantzea.
  • Aditasuna eta memoria lantzeko teknikak ezagutzea.
  • Espazio eta denboran kokatzea, egituratzea.

Edukiak

Motrizitate orokorra (koordinaketa eta oreka), gorputzaren ezagutza eta norberaren kontzientzia

  • Ikasketetan sartzeko, haurrak bestearekiko desberdindu behar du (talde ariketak eta oposizio jokoak) Taldeak haur bakoitzak bere burua ezagutzen laguntzen du. Bestalde haur bakoitzak bere burua, bere berezitasunak ezagutuz taldearen elementu aktiboa bilakatzen ahal da, taldea osatzen laguntzen du.

  • Haurrak bere gorputza ongi ezagutzea hobeki erabiltzeko : errexa, zaila duena aztertzea, kontzientzia hartzea, hitzekin adierazi, bakoitzak bere burua ezagutzen ikasi.

  • Haurra zikintzen duen aktibitateak (margoa) eta gorputzaren ezagutza, mugak, ikusi konkretuan zein ondorio dituen arauak ez errespetatzeak.

  • Arau kolektiboak, norberaren askatasuna, eskubideak eta betebeharrak.

Aditasuna eta memoria

  • Aditasuna nola landu : zer nolako lotura oroimenarekin.
  • Pentsatu buruan, eta/edo proiektua adierazi ahoz, aktibitatea egin aitzin, aurreikuspena, inpultsibitatea denboran atzeratu.

Espazio eta denboran kokatzea, egituratzea

  • Motrizitatea eta espazio-denboran kokatzea (topologia, 3. dimentsioa).
  • Matematika logika estrategikoak (adibidez : kantitateak)
  • Mugimendua bizi, berezitasunaz konturatu, ahoz edo marraztuz sinbolizatu. Mugimendu orokorra abstraktu arloan bilakarazi.

Metodologia

Egun osoko saio teoriko eta praktikoa, joko, aktibitateadibide batzuekin.

Nori zuzendua

Haur tikiekin lan egiten duen edonori.

Egitaraua

2011-11-05

Ordua Edukiak Irakaslea
09:00-12:00

Psikomotrizitatea lantzearen ondorioak irakaskuntzan, haurren garapenean

  • Maitena Etxeberri Etxeberri
13:00-16:00

Psikomotrizitatea lantzearen ondorioak irakaskuntzan, haurren garapenean

  • Maitena Etxeberri Etxeberri

Matrikulaziorako argibideak

  • Matrikulatu aukera sakatu eta bertan agertutako zaizun fitxa bete.
  • Matrikula orria bete ondoren, zure posta elektronikoan mezu bat jasoko duzu, matrikulazioaren inguruko argibideekin.
  • Ez baduzu mezurik jasotzen, akatsen bat egon dela adierazten du. Horrela bada, jarri gurekin harremanetan: 0033(0)559 25 60 56 , iparraldea@ueu.org

Oharrak

Nork bere kirol-tapiza (kirol-alfonbra) ekarri beharko du.

Etiketak

Baiona;psikomotrizitatea;hezkuntza;psikologia

Copyright @ 2019 UEU -- Bisitariak: 683568

Gure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu zure nabigazio-esperientzia hobetzeko eta eduki eta funtzio berezituak eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Argibide gehiago eskuratzeko: cookie-politika.