Ikastaroak :: Hizkuntzalaritza, Glotodidaktika, Hezkuntza

Hizkuntza-konpetentziak kozinatzen

  • Hasiera-data: 2022(e)ko otsailaren 14a
  • Amaiera-data: 2022(e)ko martxoaren 28a
  • Tokia: Ikasgela Birtuala
  • Ordutegia: astelehena-ostirala. 00:00-24:00
  • Izaera: On-line
  • Ordu kopurua: 25.00 ordu
  • Matrikula-prezioak: Orokorra: 175,00 €. Ikasle, langabe eta erretiratuak: 157,50 €. Bazkideak: 131,25 €
  • Matrikula-epearen hasiera: 2022(e)ko urtarrilaren 3a
  • Matrikula-epearen bukaera: 2022(e)ko otsailaren 4a

Zer da ebaluatzea? Zer dira hizkuntza-konpetentziak?

Ebaluazioa metodologia berrien bidez egindako guztiari zentzua ematen dion tresna da, hau da, metodologiak eta ebaluazioa elkarren eskutik oratuta daude, banaezinak dira, bestela, jabetze-prozesua hankamotz ibiliko litzateke.

Horregatik landu behar dira ebaluatzeko estrategiak, horietan emaitzen arrakasta datzalako, ikasleen gaitasunetan oinarritutako ebaluazioan.

Eta irakasle guzti-guztiok joan beharko genuke ildo beretik, ikasgai guztietan hizkuntza-konpetentziak lantzen direlako, beraz, ebaluatzeko irizpide berberak ere jarri beharko genituzke indarrean.

Proiektuaren diseinuak eta proiektua praktikara eramateak ekarriko dituen emaitzek lotura zuzena izango dute gazteek eskuratuko dituzten ulermen-konpetentziekin. Zehazki, Curriculumak eta Europako Bolonia planak barnebiltzen dituzten oinarrizko zehar-konpententzia eta diziplina barneko konpetentzia askorekin. Horrez gain, emozio- eta genero-ikuspegitik landuko dira gaiak, hezkidetza hezkuntza-ipar harturik.

Ikastaroa online izango da, nagusiki, baina, aurrez aurreko saio bi izango ditu:

  • ikastaroaren hasiera-egunean: otsailaren 14an (17:30-19:30).
  • ikastaroaren amaiera-egunean: martxoaren 28an (17:30-19:30).

Saio horiek UEUren Ikastetxe Nagusian izango dira (Otaola hiribidea, 1. Eibar).

Irakaslea

  • Olatz Zuazo Azpeitia

    Euskal Filologian lizentziatua Deustuko Unibertsitatean. EHUko Hizkuntza plangintza delako soziolinguistikaren inguruko masterra. Euskara irakaslea 20 bat urtetan eta Normalizazio aholkulari gisa azken hiru urteak Ezkerraldean, Sestaon, Portugaleten eta Santurtzin, hain zuzen ere. Isei-Iveiko kolaboratzailea. GRAO argitaletxean kolaboratzailea.

Helburuak

  • Ebaluazioak momentu desberdinetako emaitzak ikertzea, hasierako diagnosia, bitartekoa eta bukaerakoa bereiztea, hobekuntza edo nolabaiteko bilakaera dagoela bermatzeko, hasierako ebaluazioaren garrantzia balioetsiz.
  • Konpetentzietan oinarritutako ebaluazioan oinarritzea, ebaluatzeko teknika batzuk zein Boloniatik etorritako gomendioak kontuan hartuz, ikasleen hobekuntza lortzeko.
  • Ebaluazioa tresna formatibotzat hartzea, kalifikatzeko bidea delakoa alde batera utziz, ikaskuntza prozesu transferigarria izateko.
  • Feedbackaren garrantzia balioestea, ikasleen ekarpenak kontuan hartuz, prozesuan modu aktibo batean sarrarazteko.
  • Ebaluazioa ikasleen adinera eta hezkuntza-mailara egokitzea, feedbackaren bidez, errealitatera moldatzeko.
  • Ebaluazioak euskararen erabilera sustatzen laguntzea, ebaluatzeko irizpide berberak erabiliz, hezkuntza-komunitate osoa ekosistema lagungarria izateko.
  • Ebaluazioan proba egiteko dagoen denbora kontuan hartzea.
  • Ebaluazio orekatua izatea.
  • Ebaluazioan erabilera-eremu eta ulermen-maila desberdinetakoak izatea.

Edukiak

  • Curriculuma eta ISEI-IVEI markoak alderatu.
  • Boloniatik etorritako hizkuntza ebaluatzeko irizpideak ezagutarazi.
  • Ebaluazioaren funtzioak azpimarratu. Zer ebaluatu? Nola ebaluatu? Zertarako ebaluatu?
  • Ebaluazio motak, aldiak eta tresnak erabili.

Metodologia

Ikastaroak metodologia parte-hartzailea eta aktiboa izango du. Partaideen aurrezagutzetatik abiatuko da, eta teoria bizi-esperientzietan eta eguneroko lan-jardunean kokatzea izango du helburu, hausnarketa pertsonalak partekatzean oinarrituz. Era berean, ikastaroak alde teorikoa eta praktikoa uztartuko ditu, ikaskuntza-prozesuari eta gaitasunei garrantzi handia eskainiz. Formatuaren aldetik, ikastaroa online motakoa izango da. Horretarako, Moodle irakaskuntza-plataforma batean oinarrituta dagoen UEUren Ikasgela Birtuala erabiliko da.

Oinarri kontzeptualak idatzizko zein ikus-entzunezko materialekin landuko dira. Ondoren, lan pertsonala beharrezkoa izango da, hausnarketa pertsonaletatik kolektiboetara salto egiteko, horretarako talde-dinamikak erabiliz. Horretarako, talde-dinamiketan norberaren iritzi, hausnarketa, esperientzia edota zalantzak ikaskideekin partekatzeko aukera egongo da, taldeari modu eraikitzailean eraginez.

Nori zuzendua

Hezkuntza-maila zein irakasgai guztietako irakasleriari.

Matrikulaziorako argibideak

  • Matrikulatu aukera sakatu eta han agertutako zaizun fitxa bete.
  • Matrikula-orria bete ondoren, mezu bat jasoko duzu zure posta elektronikoan, matrikularen eta ordainketaren inguruko argibideekin.
  • Ez baduzu mezurik jasotzen, akatsen bat izan da. Horrela bada, jarri gurekin harremanetan: 943 82 14 26, markeskoa@ueu.eus, (Mari Karmen).
  • Talde mugatua: gehienez, 20 pertsona.
  • Hemen UEUren matrikulazio-araudi orokorra.